Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 modalitati prin care ne atragem clienti pentru magazinele online
Magazinele online se bazeaza pe vanzari si pe advertising in marea lor parte. Din aceste doua surse sunt extrase veniturile si acestea le delimiteaza pe afacerile de succes de cele neprofitabile. Antreprenorii sau managerii responsabili cu vanzarile trebuie sa fie constienti de cateva modalitati simple care le pot atrage un numar mai mare de clienti si potentiali clienti catre magazinele lor online:
1. Newsletter-urile sunt unelte eficiente si rapide prin care se atrag noi clienti pentru magazinele online. Newsletter-urile sunt transmise clientilor care isi ofera adresa de e-mail si isi dau acordul cu privire la primirea de e-mail-uri din partea companiei pe care o detinem. Newsletter-urile atractive reusesc sa converteasca rata celor care le primesc in potential clienti si de aici, website-ul respectiv ii poate transforma in clienti de moment sau clienti fideli.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura de sofran
Este recomandat sa oferiti informatii si date actualizate la un anumit interval de timp relevant pentru afacerea dvs catre persoanele care se inregistreaza in baza dvs de utilizatori inscrisi.
2. Proiectati in cadrul magazinului online o pagina pe care sa postati toate articolele din presa scrisa, mediul online, premii si certificari samd referitoare la afacerea dvs. Spre exemplu, in publicatia X s-a publicat un articol care va lauda noile tendinte in customer service, ati primit un premiu din partea unei asociatii pentru eforturile depuse intr-o anumita directie cu afacerea dvs samd. Toate sunt meritele afacerii si va fac o publicitate pozitiva incredibila.
3. Prospectati piata pe care activati si cautati informatii relevante pentru afacerea dvs. Intrati pe forumurile de interes si aflati orice informatie legata de magazinul dvs online. Poate fi vorba despre critici dureroase si adevarate, despre pareri pozitive, despre neclaritati ale clientilor (nu inteleg sistemul de plata pe care il folositi in cazul magazinului dvs online) samd.
Toate aceste informatii sunt esentiale si va ajuta sa gasiti solutii pentru probleme care va impiedica sa atrageti mai multi clienti catre magazinul dvs online. De asemenea, parerile pozitive va vor ajuta sa va concentrati pe punctele forte ale afacerii dvs, va vor ridica moralul si va vor ajuta in lupta contra competitorilor dvs.
Articole conexe
Dropshipping in Romania. Sfaturi pentru stimularea afacerii
de Bianca TilaMagazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online
de Bianca TilaAfaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes
de Bianca TilaInstructiuni simple pentru protectie 100%. Transforma-ti afacerea intr-o fortareata imposibil de cucerit
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit