Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 sfaturi simple pentru un nivel sporit al vanzarilor in afacerile online
Majoritatea antreprenorilor care si-au pus in aplicare idei de afaceri in 2011 au fost antreprenori care s-au orientat catre afacerile online. Extrem de multi au fost cei care si-au deschis magazine online. Trendurile par sa se pastreze, dat fiind ca multi romani inca se arata foarte atrasi de ideea de a detine afaceri online. Cu toate acestea, putini se bucura de succesul pe care si l-ar fi dorit in afacerile lor si prea putine afaceri devin profitabile sau de succes.
Iata 3 sfaturi simple care vin in incercarea de a rezolva una dintre cele mai dificile probleme cu care se confrunta afacerile online din prezent: un nivel al vanzarilor prea scazut.Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
1. Vanzarile si rata de conversie a vanzarilor se bazeaza pe traficul detinut de un anumit website. Nu este o activitate simpla sau banala sa maresti in mod considerabil traficul unui website insa acest lucru este vital in mediul online.
Din totalul vizitatorilor se va decide si totalul celor care vor deveni clienti. Investiti intr-o echipa specializata de tehnicieni SEO, in web design si in personal care sa optimizeze intreaga infrastructura a website-ului, in graficieni samd pentru un aspect optim si desigur, pentru functionalitate sporita.
Robotii motoarelor de cautare isi vor gasi drumul mai usor catre website-ul dvs daca va pastrati toate aspectele afacerii dvs online in mod organizat si facil de analizat pentru acestia.
2. Testimonialele vand mai mult ca oricand. Clientii au inceput sa fie din ce in ce mai precauti si mai reticenti la mesajele de advertising, la tehnicile de marketing pe care companiile le utilizeaza in incercarea de a atrage clienti, de a-si spori nivelul vanzarilor.
In acest sens, este nevoie de terti care sa asigure potentialii clienti ca tranzactiile sunt sigure, ca produsele se bucura de calitatea promisa, ca serviciile de livrare sunt de top samd.
3. Clientii nu cumpara intotdeauna de prima data cand ne viziteaza website-ul. Unii experti afirma ca o vanzare se va finaliza, in majoritatea cazurilor, dupa 5-7 vizualizari ale produsului si ale website-ului.
Adevarul este ca interactiunea dintre reprezentantii unei companii si potentialul client, comunicarea efectuata in mod regulat, sunt strategii extrem de eficiente prin care clientul este de foarte multe ori determinat sa revina si sa achizitioneze produsele pe care si le doreste.
Articole conexe
Afaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes
de Bianca TilaIndustria de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri
de Bianca TilaMomentul potrivit? Eurostat anunta ca in Romania si Bulgaria afacerile online inca nu-si ating potentialul
de Florin Amariei5 Afaceri de succes care pot fi incepute pe internet
de Camelia DiaconuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit