Ti s-a intamplat macar o data sa cauti numele unei afaceri pe Google sau pe al unei persoane si sa nu il poti gasi? Indiferent ca iti construiesti un site sau vrei sa ii faci unele imbunatatiri, trebuie sa tii cont de cateva sfaturi.
In continuare sunt prezentate cinci sfaturi care te ajuta sa atragi publicul sa il viziteze.
1. Fa site-ul usor de navigat
Pagina de contact trebuie plasata intr-o locatie evidenta si trebuie sa fie vizibila pe fiecare pagina pe care vizitatorul navigheaza. Daca doresti ca anumite sectiuni ale continutului site-ului tau sa straluceasca, atunci ele trebuie sa stea in meniu. Pentru asta, plaseaza un link in acel continut in bara de navigare principala sau de doua ori pe site sub diferite categorii. Poate fi o data in "Despre noi" si inca o data intr-o categorie mai apropiata.
2. Ghideaza audienta
Nu trebuie sa fii expert in design grafic pentru a face un site placut. Culorile au sens si o conotatie specifica. Vrei ca continutul site-ului tau sa ghideze audienta catre emotii si, in cele din urma, sa actioneze. Daca doresti sa portretizezi o afacere tanara, energica, prietenoasa, atunci portocaliul poate fi culoarea pe care o cauti. Daca esti intelept, profund si doresti sa stabilesti legaturi sentimentale, incearca culoarea violet.
3. Impartaseste mesajul
Ai cheltuit o gramada de bani, timp si energie pe produsele tale, asa ca fa-le partajabile. Butoanele care au linkuri catre Facebook, Twitter, Instagram si alte platforme sociale ar trebui plasate in partea de sus a paginii sau pe bara laterala si trebuie sa se deschida intr-un tab nou, pentru a nu iesi de pe site-ul tau.
Publicul din zilele noastre este dornic de a cunoaste, asa ca "like", "join", "share", "pin" si "post" sunt apeluri de actiune care sunt la fel de importante ca "buy" (cumpara) pe piata din prezent.
4. Asigura toate partile muncii
O audienta online tinde sa isi petreaca mai mult timp pe site-uri, asa ca asigura toate partile muncii. Verifica toate butoanele, verifica linkurile si clarifica produsele si serviciile din meniu, in cazul in care sunt neclare. Trebuie sa ai un buton de actiune pe fiecare pagina. Intotdeauna vei vrea ca oamenii sa paraseasca site-ul tau incantati.
Cand vine vorba de marketingul afacerii tale, website-ul este o componenta cheie. Este interfata afacerii tale si unul dintre motivele pentru care un potential client vrea sa faca afaceri cu tine.
Aplica toate aceste sfaturi site-ului tau, iar cand ai terminat intreaba-te daca afacerea ta are cel mai bun aspect pe care il merita. Daca raspunsul este NU sau esti in dubii, inca poti face schimbari.
Sursa: entrepreneur.com
Tags: afaceriafaceri onlinesfaturi afacerisfaturi afaceri online