Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 sfaturi esentiale pentru a-ti feri afacerea de greseli si pierderi!
Cea mai grea parte atunci cand pornesti o afacere este sa construiesti fundatia solida pe care sa se sprijine un intreg imperiu. Daca ai reusit sa asterni o fundatie solida, urmatorul pas este sa te asiguri ca toata lumea respecta regulile potrivite pentru ca intreaga constructie sa fie una nu doar impunatoare, ci si rezistenta.
In principiu, orice afacere se poate dovedi a fi un esec total daca nu tinem cont de sistemul de reguli si de oamenii insarcinati sa le respecte. Iata cum putem sa ne ferim afacerile de greseli si pierderi:1. Asigurati-va ca voua va este clara imaginea care defineste afacerea pe care o conduceti. Este mai mult decat important sa priviti lucrurile pe termen lung iar viziunea sa fie una cat se poate de clara.
Daca voi nu stiti ce va doriti, nu veti putea sa le cereti angajatilor dvs sa indeplineasca obiectivele potrivite.
2. Stabiliti pe cine luati in echipa. Greselile si pierderile apar nu doar pentru ca voi nu luati deciziile potrivite, ci si din cauza oamenilor responsabili cu indeplinirea acestora.
In acest sens, este esential sa stabiliti de la bun inceput ce tip de oameni doriti sa aveti in companie. Aflati ce anume ii motiveaza, cum procedeaza pentru a-si atinge obiectivele, daca sunt oameni in care puteti avea incredere sau nu.
3. Lucrati la sistemul de functionare al afacerii impreuna cu experti! Daca ati asternut fundatia cu ajutorul si pe baza recomandarilor si sfaturilor expertilor din domeniu, deja jumatate de drum este parcurs.
4. Verificati personal toate aspectele de care depinde succesul afacerilor voastre. Ganditi-va la faptul ca orice persoana cu care lucrati poate deveni cel mai negru cosmar cu care ati avut vreodata nesansa sa lucrati. Este vital sa va asigurati ca sarcinile si responsabilitatile sale sunt indeplinite corect, in transparenta totala, cu motivatie si entuziasm.
Nu va recomandam sa le suflati in ceafa subordonatilor dvs, ci sa va asigurati ca nu apar greseli si pierderi din cauza ca oamenii din echipa dvs uita ce responsabilitati si indatoriri detin in portofoliu!
sursa foto: freegreatpicture.com
Articole conexe
Dropshipping in Romania. Sfaturi pentru stimularea afacerii
de Bianca TilaAfaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes
de Bianca TilaInstructiuni simple pentru protectie 100%. Transforma-ti afacerea intr-o fortareata imposibil de cucerit
de Idei de afaceriVrei sa-ti promovezi afacere pe YouTube? Iata cat costa 1 milion de vizualizari
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit