Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 sfaturi practice pentru a ne mari nivelul vanzarilor in magazinele online
Magazinele online sunt surse avantajoase de profituri mari si imense pentru unii dintre cei mai inspirati antreprenori si administratori de site. Vanzarile efectuate reprezinta centrul de interes pentru acestia si trebuie efectuata o disciplina in promovarea produselor sau serviciilor. Vanzarile trebuie gandite si modalitatile prin care le putem creste nivelul sunt numeroase si la indemana oricui.
O conditie esentiala in marirea nivelului vanzarilor in magazinele online este cea de a detine un website atractiv, functional, user-friendly, pe care utilizatorii sa il priveasca cu incredere. A doua conditie este sa oferim produse care sa mentina o balanta avantajoasa pentru ambele parti intre calitate, cantitate si pret.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
Iata cateva sfaturi pe care sa le urmati pentru a va mari nivelul vanzarilor:
1. Produsele cele mai putin vandute trebuie promovate in cadrul ofertelor speciale, alaturi de produse pentru care se inregistreaza vanzari mari. Incercati sa le asociati intr-un mod cat mai convenabil pentru clienti si pentru preferintele lor.
Sa spunem ca detineti un magazin online ce se ocupa cu vanzarea de cosmetice naturale, handmade, organice. Sapunurile pe care nu le puteti vinde la fel de bine ca alte produse pot fi puse in oferte speciale cu pret redus la pachet cu lotiunile care se achizitioneaza foarte rapid de clienti. In acest fel va asigurati o vanzare pentru doua produse in acelasi timp.
2. Proiectati un sentiment de urgenta in randul utilizatorilor. Lansati o oferta pentru o perioada limitata si extrem de scurta. Clientii vor considera aceste produse ca fiind reale oportunitati pentru ei si le vor achizitiona mai rapid si cu mai multa disponibilitate.
3. Lansati concursuri pentru utilizatorii dvs si oferiti reduceri de pret, oferte speciale, promotii sau gratuitati, free-trial-uri pentru servicii sau software-uri. Majoritatea celor care incearca un produs si il considera de calitate il vor dori si vor plati dupa ce perioada de free-trial expira.
4. Orice produs vindeti, trebuie sa veniti cu o oferta variata, multiple optiuni pentru utilizatorii dvs. In felul acesta, acestia nu se vor simti constransi sa ia o decizie si nu se vor simti controlati. Decizia le apartine si pot alege ce produs isi doresc mai mult. De multe ori, cand varietatea produselor si optiunile sunt numeroase, clientii achizitioneaza cantitati mai mari, mai ales cand nu se pot decide pe un anumit sortiment.
Articole conexe
Magazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online
de Bianca Tila10 avantaje ale unui magazin online fata de unul fizic
de Idei de afaceriCum sa ai succes cu un magazin online
de Alina ConstantinescuCum poti sa iti deschizi rapid un magazin online cu costuri minime
de Alina ConstantinescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit