Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 secrete care te ajuta sa-ti faci site-ul mai popular

de Alexandra Popescu 20 Iul. 2014 2923
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cu siguranta nu iti place sa stai, cand te afli la o petrecere, langa o persoana egoista, care vorbeste numai despre ea si nu te lasa sa spui sau sa privesti nimic. Insa ti-ar placea sa vorbesti cu un antreprenor care vrea sa stie totul despre tine si este specializat in ceva de care tu ai nevoie. Acelasi proces se aplica si in cadrul unui site. Ca si tine, clientii nu prefera sa se plictiseasca, ci vor sa fie asezati langa persoane interesante, de la care pot avea un beneficiu si care sunt interesate de persoanele langa care stau.

 
Asa ca, in cazul in care website-ul este mult mai plictisitor decat o companie la o cina nepotrivita, vizitatorii vor cauta calea cea mai apropiata de a scapa.
 
Pentru a crea un continut care rezoneaza si implica publicul tinta, trebuie sa urmezi urmatoarele 5 sfaturi.
 
1. Clarifica obiectivele
Autorul David Campbell a observat ca, daca nu stii unde sa mergi, probabil vei sfarsi in alta parte. Si este foarte adevarat atunci cand vine vorba de website-ul tau. Inainte ca degetele tale sa tasteze, este crucial sa stabilesti actiunile de baza, informatiile pe care vrei ca vizitatorii site-ului sa le afle despre compania ta.
 
Iata cateva intrebari pe care trebuie sa ti le pui:
- Vrei ca acestia sa faca achizitii?
- Vrei sa se aboneze la newsletter?
- Sa comenteze sau sa distribuie pe retelele de socializare?
 
Obiectivele clare duc la un continut clar, care ghideaza utilizatorii pe o cale predefinita, reduc sansa de confuzie si cresc rata globala de satisfacere. Ca un bonus, iti permite sa masori mai eficient succesul.
 
2. Cunoaste-ti publicul
Odata ce ai stabilit obiectivele de baza ale site-ului tau, este important sa intelegi cine incerci sa devii. Mergi dincolo de datele demografice de baza si cunoaste-ti publicul tinta la un nivel mai intim. Ce vor vizitatorii site-ului tau mai mult decat orice pe aceasta lume? Ce ii tine treji peste noapte? Ce vor sa faca pentru a se distra? Unde isi pierd timpul? Ce fel de umor apreciaza? 
Nuanta ideala pe care o ai in ceea ce priveste clientii ideali este foarte importanta, spune povesti pe care acestia le pot aprecia si la care se refera si incearca sa creezi continutul site-ului astfel incat sa poata fi citit usor. Toti acesti factori ajuta consumatorii sa prinda incredere in compania ta si te ajuta cu strategiile de monetizare.
 
3. Nu fi un egomaniac
Potentialilor tai clienti nu le va pasa despre tine si ceea ce face compania ta asa de important. Ei au grija de ei insisi, de nevoile lor, de obiectivele lor si sunt interesati de ceea ce poti face, prin intermediul produselor si serviciilor pe care le oferi, pentru a-i ajuta sa obtina ceea ce vor. Unele companii fac, uneori, o mare greseala atunci cand creeaza si promoveaza excesiv un site, vorbind mai mult despre acestea, aproape ignorandu-si publicul tinta. Incearca sa inlocuiesti pronumele "noi" cu "tu".
 
4. Concizia este sufletul unui site minunat
Daca in cadrul continutul site-ului te impotmolesti in puncte prea lungi, cuvinte inutile si jargoane, vei adormi potentialul client inainte ca acesta sa apese butonul de cumparare. 
 
5. Arata, nu doar spune
Un mod minunat de a crea un continut util, interesant este sa folosesti imagini vii. Citatele, povestirile, analogiile si jocurile de cuvinte sunt moduri bune pentru a angaja clientii tai la un nivel mai profund, sporindu-le astfel imaginatia si permitandu-le sa vizualizeze mai bine ceea ce este scris.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerisfaturionlineantreprenoriwebsiteafaceri onlinesfaturi afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

ANAF: Persoanele care fac bani online au o problema cu declararea si plata taxelor

de Bianca Tila
10 Iul 2024
ANAF a observat ca persoanele care fac bani din Facebook, YouTube, TikTok, Uber si Glovo au o problema cu declararea si plata taxelor. Multe...

Nu te poti conecta la Wi-Fi? Descopera solutii eficace pentru a fii din nou online!

de Idei de afaceri
13 Feb 2024
Ai fost vreodata in situatia in care iti doreai sa urmaresti de pe telefon ultimul episod din serialul preferat sau aveai nevoie sa raspunzi unui...

Magazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online

de Bianca Tila
06 Sep 2024
Orice afacere are nevoie de prezenta online, iar un site web bine realizat va aduce succesul afacerii imediat. Nu se putea mai usor sa-ti faci un...

Numarul atacurilor cibernetice asupra platformelor online poate fi de 5 ori mai mare, de Black Friday

de Bianca Tila
30 Oct 2023
In perioada "Black Friday", magazinele online inregistreaza un trafic de pana la cinci ori mai mare fata de restul anului. Riscul prabusirii...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]