Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 elemente vitale in comertul online

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Comertul online este peste tot si il salutam cu fiecare zi ce trece. Ne asezam in fata ordinatoarelor, scoatem lista de piata din Office Excel si ii dam bataie. Cumparaturile sunt mai simplu de efectuat, timpul este si el mult mai scazut, bataia de cap si aglomeratia din magazin este data uitarii efectiv. In schimb, stam in pijamale, cu o cafea in mana si ne holbam la promotii si reduceri. Comertul online e viitorul pentru majoritatea clientilor si pentru toate afacerile din retail sau en-gross.

Pentru cei care doresc sa se implice in comertul online si in afacerile online trebuie sa existe cateva elemente vitale pe care sa le constientizeze cu adevarat:

1.    Un website care sa se incarce rapid si care sa fie extrem de bine gandit, functional si usor de parcurs. Design-ul este foarte important. Cu toate acestea aveti grija sa nu aiba afacerea de suferit fiindca ati ales un design super-ultra-modern si care, de fapt, mai mult incurca utilizatorul in incercarea de a-si face cumparaturile. Pastrati lucrurile simple.

2.    O varietate cat mai mare de produse organizate pe categorii clare si cat mai multe (din punct de vedere al tipului produsului, din punct de vedere al pretului samd).

3.    Modalitati de plata multiple si tranzactii pe intelesul tuturor. Siguranta in tranzactionare asigura existenta clientilor fideli si care va vor recomanda mai departe catre prieteni si cunostinte.

4.    Promovarea website-ului in mod regulat si constant. Nu cheltuiti bani multi pe advertising. Ganditi-va, in schimb ca majoritatea clientilor vor veni din recomandari. Puneti accent pe SEO si pe continut SEO-friendly din articole, pe newsletter-uri si pe customer service.

5.    Reduceti pop-up-urile si animatiile care obosesc si incarca website-ul.

6.    Angajati reprezentati ai departamentului de customer service. Angajatii vor putea lucra ca asistenti virtuali, de la domiciliul lor si vor raspunde la apeluri telefonice si e-mail-uri din partea clientilor nelamuriti, care nu pricep procesul de tranzactionare (caz in care trebuie sa efectuati cateva modificari cand neclaritatile de acest gen mai apar), care sunt nemultumiti de produsele primite, de seriviciile de livrare samd.




Tags: comert onlineafaceriretailcustomer service online

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]