Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Achizitiile online devin o obsinuinta si in Romania

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Care este viitorul comertului online cu plata virtuala? Conform datelor furnizate de Romcard si transmise de ePayment, volumul comertului electronic cu plata online a inregistrat in 2011 o crestere de 24 de procente fata de 2010, ajungandu-se la suma de 158,9 milioane de euro.

"Cresterea industriei este un fenomen natural, pe masura ce industria evolueaza si atrage tot mai multi cumparatori iar acest trend va continua si in urmatorii ani. In 2011 insa, atat magazinele online, cat si procesatorii, bancile si emitentii de carduri au implementat campanii de incurajare a comertului electronic, de comunicare a beneficiilor platii online, cu accent pe securitate si 3D Secure, precum si campanii de tip discount. (...). Impreuna au incurajat plata online si au sustinut cresterea industriei", a declarat directorul general al explica ePayment, Cristian Herghelegiu.

In perioada analizata, vanzarile online s-au concentrat pe produse precum: flori (cca 29 de procente), jucarii ( cca 23 de procente), cadouri ( cca 21 de procente) si produse IT ( cca 32 de procente).

"Daca pana de curand asistam la cresteri de 20-30-50% sau chiar mai mari in industrii consacrate, precum turism sau telecomunicatii, in 2011 s-au inregistrat evolutii si pe alte tipuri de produse, cu utilizare recurenta, semn ca are loc o diversificare semnificativa a cosului de cumparaturi si ca achizitiile online devin o obisnuinta", a afirmat directorul general al Romcard, Marin Mitroi. De asemenea, mediul online s-a dovedit unealta optima prin care diverse ONG-uri au reusit sa supravietuiasca prin intermediul donatiillor online stranse de la internauti. Nivelul acestora a cunoscut o crestere de aproximativ 26 de procente fata de 2010.

Mai mult, datele furnizate ne anunta faptul ca cele mai mari valori medii/tranzactie s-au inregistrat in sectorul turismului (163 de euro), in sectorul software-urilor ( 126 de euro), in sectorul IT&C ( 114 euro) si, desigur, in cel al jucariilor (81 de euro).


Tags: achizitii onlinetranzactii onlinecomert onlinedonatii online

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]