Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Achizitiile online devin o obsinuinta si in Romania
Care este viitorul comertului online cu plata virtuala? Conform datelor furnizate de Romcard si transmise de ePayment, volumul comertului electronic cu plata online a inregistrat in 2011 o crestere de 24 de procente fata de 2010, ajungandu-se la suma de 158,9 milioane de euro.
"Cresterea industriei este un fenomen natural, pe masura ce industria evolueaza si atrage tot mai multi cumparatori iar acest trend va continua si in urmatorii ani. In 2011 insa, atat magazinele online, cat si procesatorii, bancile si emitentii de carduri au implementat campanii de incurajare a comertului electronic, de comunicare a beneficiilor platii online, cu accent pe securitate si 3D Secure, precum si campanii de tip discount. (...). Impreuna au incurajat plata online si au sustinut cresterea industriei", a declarat directorul general al explica ePayment, Cristian Herghelegiu.Propriul meu plan de afaceri
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
In perioada analizata, vanzarile online s-au concentrat pe produse precum: flori (cca 29 de procente), jucarii ( cca 23 de procente), cadouri ( cca 21 de procente) si produse IT ( cca 32 de procente).
"Daca pana de curand asistam la cresteri de 20-30-50% sau chiar mai mari in industrii consacrate, precum turism sau telecomunicatii, in 2011 s-au inregistrat evolutii si pe alte tipuri de produse, cu utilizare recurenta, semn ca are loc o diversificare semnificativa a cosului de cumparaturi si ca achizitiile online devin o obisnuinta", a afirmat directorul general al Romcard, Marin Mitroi. De asemenea, mediul online s-a dovedit unealta optima prin care diverse ONG-uri au reusit sa supravietuiasca prin intermediul donatiillor online stranse de la internauti. Nivelul acestora a cunoscut o crestere de aproximativ 26 de procente fata de 2010.
Mai mult, datele furnizate ne anunta faptul ca cele mai mari valori medii/tranzactie s-au inregistrat in sectorul turismului (163 de euro), in sectorul software-urilor ( 126 de euro), in sectorul IT&C ( 114 euro) si, desigur, in cel al jucariilor (81 de euro).
Articole conexe
Piata de comert online din Romania, peste 7 miliarde de euro in 2020
de Florin AmarieiPayU a lansat campania de comert online
de Marian CurelaruO companie din Timisoara ofera 155.000 de euro pentru o platforma de comert online
de Ilinca DobrescuPrimul website de comert online pentru initiatorii de afaceri profitabile
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit