Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Adevarul despre social media: blog, Twitter si fan page-urile chiar ajuta?

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De ceva vreme au inceput sa se nasca mai multe dezbateri cu privire la eficienta fenomenului de social media. Sunt multe argumente de ambele parti, dar un lucru e sigur: intre cei care se folosesc de instrumentele social media si cei care le discrediteaza ramane o distanta foarte mare. Un studiu recent arata ca mai mult de jumatate dintre respondenti considera ca reteaua Facebook este "extrem" sau "destul de" eficienta. Un procent mai mic a vazut LinkedIn-ul aproape la fel de eficient, iar 35% au considerat ca Twitter-ul ofera rezultate multumitoare.

Se pare ca succesul oferit de social media poate fi obtinut doar daca antreprenorii devin activi in cadrul retelelor pe care le considera ca fiind cele mai eficiente. Nu te poti astepta ca o astfel de platforma sa functioneze doar pentru ca ti-ai completat profilul. Pentru ca beneficiile sa fie vizibile, trebuie sa interactionezi permanent cu clientii prin intermediul acestor site-uri.

Trateaza social media tot asa cum ai actiona in cazuri din viata reala. Gandeste-te la urmatorul exemplu: daca mergi la o conferinta in domeniu, stai intr-un colt si nu pui nicio intrebare, ai avut vreun beneficiu in urma participarii? Probabil nu, pentru ca nu ai fost activ. Asa ca acelasi lucru se intampla si in social media, daca doar iti completezi profilul, dar esti inactiv, nu o sa te poti bucura de avantajele instrumentelor de comunicare aferente.

Asa ca fa-ti timp in fiecare zi pentru a participa activ prin diferitele strategii media. Daca te decizi sa-ti faci un blog pentru afacerea ta, actualizeaza-l in mod periodic si ai grija ca informatiile sa fie noi si relevante. Gandeste-te ca blogul tau trebuie sa ii faca pe cititorii tai sa isi doreasca sa revina si a doua zi ca sa citeasca mai mult.

Adopta o atitudine personala pentru ca trebuie sa te apropii de clientii tai. Poti sa le raspunzi clientilor si cu ajutorul platformei Twitter, iar asta ii va atrage pentru ca este mult mai placut decat sa obtina aceleasi informatii sunand la "Serviciu clienti".

In cele din urma, intrebarea este daca social media functioneaza pentru afacerile mici sau nu. Totul depinde de cat de eficient lucreaza companiile cu aceste instrumente. La fel ca oricare alte strategii de marketing, trebuie sa iti stabilesti obiective si sa lucrezi in mod sustinut pentru a fi rasplatit cum se cuvine.


Tags: afaceri onlinestrategii de marketingafaceri miciclienti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]