Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afacerile online au nevoie de un concurs? Iata cum il pui la cale simplu, rapid si ieftin!
Afacerile online au nevoie de multe ori de o revitalizare in forta. Nu este de mirare pentru nimeni ca mediul de afaceri reprezinta o arena in care se duc batalii serioase pentru suprematie pe nise si sub-nise de interes mare. Nu este nici de mirare ca toate afacerile online au nevoie de clienti activi, de strategii de marketing care sa duca vorba mai departe si sa aduca potentiale surse de consum.
Iata beneficiile aduse de concursuri pentru afacerile online:
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate

Cresterea prepelitelor japoneze

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
1. Un concurs are ca tinta efectiva promovarea unei afaceri, a unui serviciu, a unui produs nou sau deja lansat pe piata de ceva timp. Consumatorii sunt avizi de socializare si interactiune. Exista sanse solide ca vorba sa se duca mai departe si vestea concursului dvs sa ajunga in fata multor consumatori activi sau potentiali clienti. Produsele si serviciile dvs vor beneficia de atentie sporita, website-ul dvs va beneficia de trafic mai mare, paginile de pe retelele de socializare vor castiga mai multi fani samd.
2. Un concurs are ca tinte colaterale si eliberarea de feedback de catre participanti, completarea de chestionare, like-uri pe Facebook, plusuri pe Google, oferirea de adrese de e-mail samd. Toate acestea sunt beneficii pentru cei care organizeaza concursurile, beneficii pe care le luam in considerare. Astfel, prin intermediul unui concurs online puteti sa va mariti lista de fani pe retele de socializare, lista de adrese de e-mail pentru a va propaga newsletter-ul saptamanal, va puteti coordona strategiile de marketing si de advertising pe baza informatiile oferite de participanti samd.
Cum punem la cale un concurs?
1. Stabilim scopul, misiunea concursului pe care dorim sa il organizam.
2. Alegem un premiu care sa aduca beneficii reale in cadrul audientei noastre. Poate fi unul dintre produsele pe care le detinem in portofoliu, un serviciu, un abonament anual, o suma de bani samd.
3. Alegem mediul in care vom gazdui concursul. O optiune buna este de a gazdui concursul in cadrul unei retele de socializare. Sharing-ul reprezinta o inventie fantastica si care ne ajuta sa ne propagam informatia cu rapiditate considerabila.
4. Ne ocupam de promovarea concursului. Dam sfara in tara pe site-ul afacerii, pe bloguri, pe retele de socializare, prin intermediul newsletter-ului samd.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna

[GHID PRACTIC] Cultura de sofran
Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume

[GHID PRACTIC] 3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Fa-ti propria afacere cultivand trei arbusti miraculosi care te pot imbogati
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit