Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ai o afacere online? Iata cum trebuie sa oferi garantie clientilor tai!
Comercializati un produs prin posta? Atunci trebuie sa oferiti garantie. Adica trebuie sa il asigurati pe potentialul client ca ii va fi returnata contravaloarea achitata in cazul in care produsul prezinta anumite deficiente sau calitatea lui nu se incadreaza in parametrii declarati.
Aceasta garantare se face printr-un text scris care prevede exact acest lucru – ca banii vor fi returnati daca produsul nu corespunde parametrilor declarati sau daca nu functioneaza satisfacator o anumita perioada de timp.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura de sofran
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
In cazul comertului prin posta, prin definitie, clientul este pus in situatia de a comanda un articol bazandu-se doar pe informatiile furnizate de producator, fara sa aiba posibilitatea sa vada inainte cu exactitate despre ce este vorba. in aceasta situatie, acordarea garantiei devine aproape vitala.
Garantia determina o crestere evidenta a numarului de cumparatori, ca urmare ea in sine constituie o modalitate de marketing eficienta. Dar lucrurile nu se opresc aici: prin faptul ca reprezinta filozofia firmei in legatura cu servirea clientilor, ea aduce dupa sine beneficiile unei reclame indirecte.
Daca ati decis sa apelati la aceasta metoda de promotie si daca produsele sau serviciile oferite se preteaza la asa ceva (repetam, domeniul cel mai potrivit este cel al comertului prin posta), recomandarile de mai jos va vor fi de ajutor:
1. Redactati textul garantiei intr-un mod direct si simplu
Conditiile garantiei trebuie scoase clar in evidenta pentru a fi intelese de toata lumea. Desi vor exista intotdeauna persoane care vor incerca sa abuzeze de bunele dvs. intentii, cele mai multe situatii neplacute sunt provocate de lipsa de informare a consumatorilor. Dar acuratetea si detalierea termenilor nu trebuie sa dea impresia unei atitudini defensive, ci a unei dorinte sincere de a satisface pe deplin clientii.
2. Luati ca punct de plecare problemele din trecut
Daca, pana in prezent, ati primit reclamatii privind calitatea produselor sau serviciilor oferite, sunteti in avantaj. Asigurarea data clientilor ca problemele din trecut nu vor mai aparea sau ca, in caz contrar, marfa va schimbata pe loc sau banii vor fi returnati, le va recastiga increderea pierduta. Totusi, daca deficientele au fost grave, este bine ca acestea sa fie remediate inainte de declansarea actiunii.
3. Bazati-va pe experienta angajatilor
inainte de a trece la redactarea textului garantiei, consultati-va cu angajatii ce se afla permanent in contact cu clientii. Ei sunt cel mai bine informati asupra obiectiilor si pretentiilor consumatorilor.
4. Faceti textul garantiei sa sune cat mai credibil
Este un lucru mai dificil decat pare. Chiar daca dvs. sunteti cat se poate de bine intentionat si toate lucrurile pe care le spuneti in garantie sunt perfect adevarate, e posibil sa pareti fals si nesincer. De cele mai multe ori, impresia aceasta se formeaza daca pierdeti din vedere prima regula mentionata ceva mai sus, anume simplitatea si concizia redactarii. Nu trebuie sa adoptati un stil pretios, alambicat si, mai ales, nu incercati sa-l convingeti pe cumparator cat de cinstit si parolist sunteti dvs. Credibilitatea vine din stilul simplu si direct al textului garantiei.
5. Atentie la durata garantiei
Garantia, bineinteles, nu poate fi pe termen nelimitat. Nu puteti promite ca veti returna banii pe un produs chiar si dupa un an de la data achizitionarii lui, dar practica a aratat urmatorul lucru: cu cat durata garantiei este mai lunga, cu atat creste numarul de comenzi.
6. Dati-i garantiei un aspect de lucru valoros
Garantia este, pana la urma, un text, dar foarte important este si aspectul formularului (actului) pe care este scris acest text. Nu e suficienta o simpla foaie de hartie.
Garantia poate fi tiparita pe un suport mai special, de exemplu pe o hartie sau un carton cu un design deosebit care imita, de exemplu, certificatele de valoare. In acest fel, ea este perceputa ca fiind ceva valoros si asta sporeste increderea potentialului cumparator.
Articole conexe
ANAF: Persoanele care fac bani online au o problema cu declararea si plata taxelor
de Bianca TilaDropshipping in Romania. Sfaturi pentru stimularea afacerii
de Bianca TilaNu te poti conecta la Wi-Fi? Descopera solutii eficace pentru a fii din nou online!
de Idei de afaceriMagazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit