Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Asul din maneca al companiilor: afacerile online
Analistii considera in continuare ca afacerile online reprezinta un atuu de neegalat pentru companii pe timp de criza. Avantajul principal al mediului online il constituie costurile mai mici decat cele presupuse de o afacere traditionala. In plus, mediul virtual dispune de un numar foarte mare de instrumente de promovare si de comunicare cu clientii
Atunci cand se ia in calcul si faptul ca publicul de pe Internet este diferit si reactioneaza altfel decat cel de pe piata traditionala, afacerea are succesul garantat.
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Chiar si atunci cand targetarea nu este una dintre cele mai bune, afacerea online asigura o piata a clientilor de pana la zece ori mai mare decat cea din cazul unui magazin real care are un numar mai mic de clienti si o gama limitata de unelte de promovare.
O afacere online trebuie sa stie cum sa isi "agate" clientul inca din primele secunde in care acesta a intrat in magazinul online. Potrivit studiilor de utilizabilitate, multi vizitatori ies de pe un site in primele 10 secunde daca li se pare ca nu gasesc acolo produsul dorit. Tocmai de aceea se recomanda intotdeauna o cat mai buna organizare a paginii principale a site-ului.
Oferta de servicii trebuie prezentata intr-o forma care sa ii atraga imediat si care sa ii faca pe utilizatori sa isi doreasca mai mult. In general, cei care cumpara online au venituri mai mari decat clientii care inca prefera achizitiile din magazinele traditionale.
Un studiu demografic recent realizat pe aproximativ 25.000 de persoane, arata ca jumatate dintre utilizatorii romani au venituri cuprinse intre 1.000 si 2.000 lei/familie/luna, 20% dintre acestia au varste cuprinse intre 20 si 24 de ani, 18% au varste intre 40 si 49 de ani, iar 13,2% au varste intre 30-34 de ani. Cei mai multi dintre cei care cumpara online au studii superioare (42,55%), iar 10,59% au studii postuniversitare.
Sectorul afacerilor online este intr-o continua crestere si se estimeaza ca in 2013-2014, volumul total tranzactionat pe piata online din Romania va atinge pragul de 1 miliard de euro.
Articole conexe
ANAF: Persoanele care fac bani online au o problema cu declararea si plata taxelor
de Bianca TilaNu te poti conecta la Wi-Fi? Descopera solutii eficace pentru a fii din nou online!
de Idei de afaceriMagazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online
de Bianca TilaNumarul atacurilor cibernetice asupra platformelor online poate fi de 5 ori mai mare, de Black Friday
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit