Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce indicatori de performanta sa urmaresti in promovarea afacerii pe social media
Consultantii in comunicare spun ca indicatorii de performanta pentru social media se stabilesc de la inceput, cand se face strategia in domeniu, in functie de obiectivele de comunicare si de cele de business ale firmei - notorietate, asocierile de brand, cifra de afaceri.
Iata o serie de indicatori pe care ii poti urmari atunci cand alegi platformele de social media pe care doresti sa fii prezent:- calitativi: gradul de implicare a comunitatii, relevanta conversatiilor generate, calitatea continutului publicat;

Cultura castravetelui anti-diabet

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
- cantitativi: numarul de fani/followeri/membri, numarul de actiuni generate de acestia (like-uri, comentarii, tweet-uri, retweet-uri, share-uri, mentionari, referrals etc.), rata de interactiune si pe cea de conversie, daca este vorba si de e-commerce, feedback pozitiv sau negativ etc.
Care sunt costurile de promovare pe social media?
Investitia in social media este mai mare decat pare la prima vedere. Motivul este ca, desi costurile fizice sunt mai mici decat in cazul altor canale, cele de resurse umane sunt mari, pentru ca rezultate se obtin numai daca sunt implicati profesionistii.
Costurile variaza in functie de decizia de a avea unul sau mai multi dintre urmatorii indicatori: numar de campanii dedicate de Facebook Ads, periodicitatea acestora, amploarea si numarul de aplicatii adaptate canalelor de social media, numarul de campanii dedicate pe social media sau mixul de comunicare cu o importanta componenta de social media etc.
De exemplu, Procter&Gamble, cel mai mare advertiser din lume, investeste in jur de 30-35% din buget pentru promovarea pe Internet. Conform companiei de cercetare Kantar Media, producatorul de bunuri de larg consum ar fi avut un buget de marketing de 3 miliarde de dolari in 2011.
Philip Kotler, un guru in marketing, ii avertizeaza pe manageri si pe antreprenori sa nu cheltuie din prima jumatate din bugetul de promovare pentru Facebook sau Twitter. „Pentru inceput, este mai bine sa investiti 5% si, daca functioneaza, mai investiti 5%.”
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] 3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Fa-ti propria afacere cultivand trei arbusti miraculosi care te pot imbogati

[GHID PRACTIC] Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aflati cum puteti obtine un castig substantial parcurgand ghidul practic Afacere la cheie cu flori in ghiveci Informatii complete

[GHID PRACTIC] Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit