Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce instrumente sa folosesti pentru a masura impactul activitatii in online?

de Teo Manole 23 Feb. 2015 3515
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Un consultant in afaceri online iti poate promite rezultate impresionante. Chiar daca suna incurajator, iti recomandam sa ramai cu picioarele pe pamant si sa ceri clarificari suplimentare. Una dintre acestea se refera la masurarea rezultatelor promise. Astfel, o alta intrebare utila este referitoare la indicatorii care arata cat de mult succes au activitatile din social media.

Pentru o afacere online exista cativa indicatori pertinenti pentru a masura impactul campaniilor in social media. Acestia pot fi:
- generarea de continut relevant pentru target;
- cresterea vizitelor pe site si pe celelalte canale;
- brand awareness;
- venituri.

Atentie la timpul in care un consultant apreciaza ca poate atinge un indicator. Daca promite un timp prea scurt, te poti gandi ca aceasta persoana nu este realista din caza lipsei de experienta sau ca vrea doar sa te impresioneze.

Din contra, daca timpul de realizare a unui obiectiv este prea mare, acest lucru poate insemna ca expertul mai are si alte contracte in derulare care pot intra in competitie cu al tau.

Nu ezita sa intrebi expertul daca utilizeaza Google Analytics, Facebook Insights sau Klout. Este important ca expertul in social media sa stie cum sa masoare impactul activitatii sale, iar un raspuns coerent la aceasta intrebare iti arata ca persoana pe care o evaluezi este orientata spre rezultate.


Tags: onlineafacereonlinesocial mediaafaceriafacere

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

ANAF: Persoanele care fac bani online au o problema cu declararea si plata taxelor

de Bianca Tila
10 Iul 2024
ANAF a observat ca persoanele care fac bani din Facebook, YouTube, TikTok, Uber si Glovo au o problema cu declararea si plata taxelor. Multe...

Dropshipping in Romania. Sfaturi pentru stimularea afacerii

de Bianca Tila
02 Iul 2024
Dropshipping indeplineste standardele unei mici afaceri ce poate ajuta un antreprenor la inceput de drum sa evolueze. Acest model de business este...

Nu te poti conecta la Wi-Fi? Descopera solutii eficace pentru a fii din nou online!

de Idei de afaceri
13 Feb 2024
Ai fost vreodata in situatia in care iti doreai sa urmaresti de pe telefon ultimul episod din serialul preferat sau aveai nevoie sa raspunzi unui...

Magazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online

de Bianca Tila
06 Sep 2024
Orice afacere are nevoie de prezenta online, iar un site web bine realizat va aduce succesul afacerii imediat. Nu se putea mai usor sa-ti faci un...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]