Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce isi doresc clientii cand trebuie sa returneze un produs cumparat online

de Alexandra Popescu 23 Iun. 2014 2882
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Politica de returnare a unui produs este unul dintre aspectele care ii intereseaza pe clienti. Se poate intampla, atunci cand un client cumpara online, ca o pereche de incaltari sport sa fie mici, iar cand doreste sa citeasca cum se procedeaza pentru retur, constata ca totul este mult prea complicat si ambiguu. De aceea, nu ar fi singurul care ar renunta la cumparaturi din cauza unui proces greoi de returnare.

 
Este critic sa identifici o buna politica de returnare. In continuare sunt prezentate cele mai importante 4 lucruri pe care un cumparator online si le doreste cand vine vorba de returnare!
 
1. Claritate
O experienta de returnare pozitiva incepe cu o comunicare clara. Este singura cale prin care clientii stiu la ce sa se astepte. 
Comerciantii online trebuie sa faca politicile de returnare usor de inteles si usor de gasit pe site-ul lor. O politica buna subliniaza ce poate fi returnat, daca clientii vor beneficia de o rambursare integrala, in cat timp pot face returnarea si daca aceasta este gratuita. Odata ce toate acestea sunt clare, dovedesti clientilor ca pot avea incredere in tine.
 
2. Comoditate
Unul din motivele pentru care oamenii cumpara online este comoditatea. Ei nu trebuie sa se complice sa mearga in magazine aglomerate sau sa se deplaseze cumva din casa. 
 
In cadrul unui model de afaceri trebuie sa iei in considerare simplificarea lucrurilor pentru clienti. Daca vrei ca totul sa functioneze mai bine pentru clienti in privinta contactarii companiei in cazul unei returnari, fii sigur ca incluzi numere de telefoane corespunzatoare si instructiuni pe biletul de ambalare. Asigura-te ca le trimiti cumparatorilor in PDF eticheta de returnare, astfel incat sa poata imprima simplu si rapid eticheta de la domiciliu.
 
3. Accesibilitate
Un client nemultumit de o achizitie nu este interesat sa plateasca pentru o returnare. Pentru a pastra clientii fericiti, elimina sau redu costurile de returnare.
 
4. Flexibilitate
Nimeni nu vrea sa se ocupe de presiunea de a intalni un termen de returnare restrans. Oferind o fereastra flexibila a timpului de returnare, o companie arata ca pune valoare pe clientii ei. 30 de zile este standard, 60 de zile este generos, iar 90 de zile ar putea face o companie urmatorul mare retailer.
Retailerii au responsabilitatea de a se asigura ca fiecare punct de contact al consumatorului traieste cu promisiunea imaginii brandului. 
 
In urma unui studiu s-a stabilit ceea ce isi doresc clientii, asa ca:
- 51% vor un proces gratuit de returnare 
- 36% un proces usor si confortabil de returnare
- 12% isi doresc o rambursare rapida.
 
Asa ca, tine minte!
Procesul de returnare al unui produs cumparat dintr-un magazin online este decisiv in cazul clientilor, ei dorind ca toate detaliile legate de acesta sa fie clare. Totul fiind clar, vei castiga increderea lor. 
 


Tags: afacerimagazin onlinepolitica de returnarereturnare produsecumparaturi online

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Magazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online

de Bianca Tila
06 Sep 2024
Orice afacere are nevoie de prezenta online, iar un site web bine realizat va aduce succesul afacerii imediat. Nu se putea mai usor sa-ti faci un...

Afaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes

de Bianca Tila
07 Aug 2024
Spiritul antreprenorial a inceput sa prinda la romani, avand in vedere ca tot mai multi tineri viseaza la o afacere. De cele mai multe ori, produsele...

Industria de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri

de Bianca Tila
25 Oct 2022
Industria dezvoltatoare de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri din ultimii cinci ani. Comparativ cu 2020, acum s-a inregistrat o...

10 avantaje ale unui magazin online fata de unul fizic

de Idei de afaceri
20 Aug 2024
Magazinele online au cucerit piata in Romania si din ce in ce mai multi antreprenori aleg sa-si desfasoare afacerile pe Internet. Inainte de a te...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]