Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cea mai buna tehnica pentru vanzari mari pe website

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vanzarile sunt „declansate” de anumiti factori si ei trebuie prezisi cu ajutorul uneltelor de marketing. Se initiata analize de marketing, studii de piata si se afla cum anume se poate ajunge la mintea si inima clientilor nostri si care este cel mai scurt si mai avantajos drum.

Website-ul afacerii dvs trebuie sa fie o unealta primara prin intermediul careia sa va efectuati necesarul de vanzari. Viitorul cumparaturilor este mediul online si aici se vor muta toate magazinele din lume la un moment dat. De aceea, este recomandat sa puneti accent pe optimizarea website-ului afacerii dvs pentru un nivel crescut de acceptanta si disponibilitate din partea utilizatorilor dvs.

Iata cea mai buna tehnica menita sa va aduca un nivel crescut al vanzarilor pe website:
La intrarea pe website, fie ca se face din pagina principala, fie ca se face dintr-o pagina adiacenta, puteti sa lasati un pop-up sa apara si sa ii propuna clientului sa completeze un chestionar care sa contina intrebari de baza pentru o alegere optima de produse.

Sa spunem ca detineti un website care se ocupa de comercializarea de produse electrocasnice si un utilizator vine pe website-ul dvs in cautarea unui toaster. Utilizatorul nu doreste orice toaster, ci o anumita marca, are o limita de resurse financiare la dispozitie, un anumit tip de sistem incorporat samd. Toate aceste caracteristici il pot face pe utilizator sa se invarta in cerc in multitudinea de oferte pana cand se va plictisi si va alege alt website.

Faptul ca detineti o oferta diversificata este un lucru vital pentru orice afacere si este extrem de avantajos in vanzari. Dar, in acelasi timp, o categorizare din mai multe puncte de vedere(marca, pret, caracterisitici multiple, samd) implica existenta unei baze de date care va va incarca serverul la un nivel extrem de ridicat. De aceea, daca nu dispuneti de o gazda cu o capacitate de incarcare optima, s-ar putea sa va treziti ca utilizatorii ies de pe site doar fiindca le ia prea mult timp sa „rasfoiasca” toate paginile cu toate setarile dorite pentru a-si gasi produsul perfect.

Aici intervine chestionarul si da posibilitatea de a va cauta produsul fara o categorizare atat de ampla si uneori, in functie de programatorul website-ului, chiar si fara un server de baze de date. In acest fel veti oferi clientului exact ce isi doreste, fara efort din partea sa si se va proiecta si sentimentul ca acest produs este destinat in mod special pentru el, acesta este exact ce ii trebuie lui si se pliaza pe nevoile lui concrete.




Tags: websiteafacerevanzaricumparaturi online

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]