Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum faci tranzitia la o piata virtuala

de Alexandra Popescu 23 Iul. 2014 3698
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Industriile cunosc mari schimbari odata cu aparitia pietei virtuale, iar antreprenorii incearca sa caute sa se adapteze noilor reglementari. Internetul, social media sau e-commerce-ul reprezinta noile solutii pentru a face afaceri si marketing si au devenit mai populare decat isi putea imagina cineva vreodata.

 
Daca banii conduc lumea, mai nou putem spune ca si internetul a devenit un aliat si a inceput sa conduca lumea, de asemenea. De aceea, liderii au inceput sa caute solutii disruptive. Virtualul este un teritoriu necunoscut pentru o multime de industrii. Pentru unele reprezinta o amenintare, insa pentru unele este o oprtunitate pe care nu trebuie sa o treaca cu vederea.
 
Pentru lideri, timpul sa se afirme in spatiul virtual este acum, iar in continuare sunt prezentate cateva sfaturi cu privire la cum sa inceapa:
 
1. Ofera clientilor ceea ce au nevoie
Cand creezi un serviciu, centreaza-te pe un singur punct al experientei clientilor. Vezi ce cuvinte cheie cauta acestia si foloseste Google AdWords pentru a surprinde oamenii care deja cauta ceea ce piata ta vinde.
 
2. Transforma experienta offline intr-una online
Gaseste o modalitate pentru a adopta un serviciu incomod online (cum ar fi gasirea unui web developer sau a unui dentist).
 
3. Creeaza o platforma usor de utilizat
O piata virtuala trebuie sa fie convenabila, dar neaparat usor de inteles si utilizat. Astfel vei avea sanse ca oamenii sa se intoarca si sa recomande serviciul si altora.
 
4. Ofera optiuni
Nu este suficient sa oferi doar o optiune. Serviciul trebuie sa ofere mai multe de inalta calitate, care pot fi filtrate dupa preferinte.
 
5. Furnizeaza exemple utile
Ideile de proiecte si studiile de caz ii ajuta pe oameni sa inteleaga modul in care serviciul tau poate lucra pentru ei.
 
6. Apeleaza la ajutorul influencerilor
Un influencer poate fi mai valoros decat o reclama. Incearca sa-i faci atat pe lideri, cat si pe celebritati avocatii tai. 
 
Daca esti gata, intreaba-te ce ofera compania ta, apoi ia in considerare modul in care poti face toate acestea mai convenabile si dintr-o bucata. Comoditatea este motivul pentru care exista pietele virtuale si motivul pentru care acestea vor creste in urmatorii ani. 
 
Piata virtuala are, de asemenea, regulile ei care pot fi diferite de ceea ce ai intalnit intr-o afacere offline. Implica atragerea atentiei consumatorilor si mentinerea acestora implicati in ceea ce faci. De asemenea, trebuie sa le castigi increderea, mai ales ca piata virtuala este transparenta, iar parerile sunt impartite. Toate acestea se gasesc si in afacerile de zi cu zi, numai ca mediul virtual necesita o prelucrare mai atenta a strategiilor de implementare.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriafaceri onlineclientipiata virtualaantreprenorie-commerce

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes

de Bianca Tila
20 Feb 2024
Spiritul antreprenorial a inceput sa prinda la romani, avand in vedere ca tot mai multi tineri viseaza la o afacere. De cele mai multe ori, produsele...

Industria de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri

de Bianca Tila
25 Oct 2022
Industria dezvoltatoare de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri din ultimii cinci ani. Comparativ cu 2020, acum s-a inregistrat o...

eMAG inregistreaza 340.000 de clienti cu ajutorul serviciului Genius

de Bianca Tila
13 Mai 2022
Serviciul eMAG Genius a ajuns, la aproape doi ani de la lansare, la peste 340.000 de clienti care au adoptat cumparaturile online. In Romania,...

Momentul potrivit? Eurostat anunta ca in Romania si Bulgaria afacerile online inca nu-si ating potentialul

de Florin Amariei
18 Sep 2020
S-ar putea sa fie momentul potrivit pentru afacerea ta! Eurostat anunta printr-o noua statistica ca in Romania si Bulgaria afacerile online inca...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]