Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa alegi persoana potrivita sa consolideze imaginea ta in online?
Este indicat ca expertul pe care il angajezi pentru a-ti consolida imaginea ta in online sa aiba cunostinte despre sectorul in care iti desfasori activitatea.
Atentie, un consultant care nu intelege cum functioneaza lucrurile in sectorul tau de activitate poate fi periculos pentru afacerea ta. Publicul simte lipsa de experienta sau de informare si in acest caz nu ia in serios recomandarile consultantului.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
Cresterea prepelitelor japoneze
Il poti intreba daca a lucrat pentru alte firme din domeniu, iar daca raspunsul este pozitiv ii poti cere exemple de posturi si interventii pe platformele de comunicare. In acest fel poti verifica nivelul sau de cunostinte, modul in care intelege trendurile din piata si modul in care interpreteaza lucrurile care se petrec in domeniul tau.
O astfel de persoana poate da impresia de lipsa de profesionism, lucru care se rasfrange si asupra afacerii tale. Cea mai simpla metoda de a afla daca un consultant isi face bine treaba sau nu este sa verifici cat de popular este in mediul online. Daca un consultant este cunoscut, inseamna ca a captat atentia companiilor prin rezultatele sale. De aceea, serviciile sale sunt solicitate de firme, iar oamenii vorbesc despre el in online.
Modul in care un consultant se face cunoscut in social media (instrumente, abordare, inovatie) iti poate da indicii importante cu privire la cat de priceput este in ceea ce face.
Un expert in social media este activ pe retele de socializare, pe forumuri, bloguri, medii in care vine cu informatii noi, cu idei si unde propune raspunsuri pentru diferite probleme. Cei cu adevarat populari sunt citati mai departe in mediul virtual. Desigur, expertii recunoscuti vor cere un pret mai mare pentru serviciile lor. Sarcina ta este sa determini cât de mult esti dispus si cât merita sa platesti aceasta persoana.
Un consultant in social media este ca orice alta investitie, in sensul ca daca activitatea sa aduce venituri mai mari decat cheltuielile, merita sa investesti. in caz contrar, serviciile unui expert in social media iti pot cauza pierderi.
Un alt aspect important este sa identifici cum percepe publicul un consultant. Este invaluit de o nota de optimism, este un critic acerb sau parodiaza evenimente si oameni prin vocea sa din social media? Este foarte probabil ca expertul in social media sa utilizeze aceeasi abordare atunci cand isi promoveaza afacerea. De aceea, este important sa alegi persoana care utilizeaza tonul potrivit cu cel pe care il doresti pentru business-ul tau.
Articole conexe
Max isi schimba politica si se alatura celorlalte platforme
de Bianca TilaWhatsApp lucreaza la o serie de voci pentru AI
de Bianca TilaGoogle pregateste o noua aplicatie pentru Andoid
de Bianca TilaAplicatiile ChatGPT afiseaza castiguri mari
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit