Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa alegi persoana potrivita sa consolideze imaginea ta in online?

de Teo Manole 19 Feb. 2015 3523
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Este indicat ca expertul pe care il angajezi pentru a-ti consolida imaginea ta in online sa aiba cunostinte despre sectorul in care iti desfasori activitatea.

Atentie, un consultant care nu intelege cum functioneaza lucrurile in sectorul tau de activitate poate fi periculos pentru afacerea ta. Publicul simte lipsa de experienta sau de informare si in acest caz nu ia in serios recomandarile consultantului.

Il poti intreba daca a lucrat pentru alte firme din domeniu, iar daca raspunsul este pozitiv ii poti cere exemple de posturi si interventii pe platformele de comunicare. In acest fel poti verifica nivelul sau de cunostinte, modul in care intelege trendurile din piata si modul in care interpreteaza lucrurile care se petrec in domeniul tau.

O astfel de persoana poate da impresia de lipsa de profesionism, lucru care se rasfrange si asupra afacerii tale. Cea mai simpla metoda de a afla daca un consultant isi face bine treaba sau nu este sa verifici cat de popular este in mediul online. Daca un consultant este cunoscut, inseamna ca a captat atentia companiilor prin rezultatele sale. De aceea, serviciile sale sunt solicitate de firme, iar oamenii vorbesc despre el in online.

Modul in care un consultant se face cunoscut in social media (instrumente, abordare, inovatie) iti poate da indicii importante cu privire la cat de priceput este in ceea ce face.

Un expert in social media este activ pe retele de socializare, pe forumuri, bloguri, medii in care vine cu informatii noi, cu idei si unde propune raspunsuri pentru diferite probleme. Cei cu adevarat populari sunt citati mai departe in mediul virtual. Desigur, expertii recunoscuti vor cere un pret mai mare pentru serviciile lor. Sarcina ta este sa determini cât de mult esti dispus si cât merita sa platesti aceasta persoana.

Un consultant in social media este ca orice alta investitie, in sensul ca daca activitatea sa aduce venituri mai mari decat cheltuielile, merita sa investesti. in caz contrar, serviciile unui expert in social media iti pot cauza pierderi.

Un alt aspect important este sa identifici cum percepe publicul un consultant. Este invaluit de o nota de optimism, este un critic acerb sau parodiaza evenimente si oameni prin vocea sa din social media? Este foarte probabil ca expertul in social media sa utilizeze aceeasi abordare atunci cand isi promoveaza afacerea. De aceea, este important sa alegi persoana care utilizeaza tonul potrivit cu cel pe care il doresti pentru business-ul tau.


Tags: onlineafacereafaceriafacere onlineconsultant onlinemarketingsocial media

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

TikTok isi lanseaza propriul serviciu de muzica

de Bianca Tila
02 Aug 2022
TikTok face pasi spre dezvoltare, proprietarul aplicatiei a obtinut un brevet pentru TikTok Music. Acest nou serviciu adus de TikTok este unul de...

Shopify concediaza angajati in timp ce actiunile scad

de Bianca Tila
27 Iul 2022
Shopify conediaza aproximativ 10% din forta de munca globala, mai exact 1.000 de lucratori. Ulterior anuntului, actiunile companiei au afisat scaderi...

Schimbari Apple. Utilizatorii de iPhone sunt directionati de Netflix catre o pagina externa pentru abonare

de Bianca Tila
25 Iul 2022
Utilizatorii de iPhone si iPad pot accesa un link prin care sunt trimisi catre o pagina web unde se pot abona. Dupa multi ani in care Netflix se...

Meta face schimbari. Facebook imparte newsfeed-ul in doua

de Bianca Tila
22 Iul 2022
Facebook se va concentra, din nou, la continutul viral in defavoarea postarilor de la prieteni. Algoritmul aplicatiei detinute de Meta face...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]