Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa iti optimizezi in 3 pasi site-ul web pentru noul Google
Detinatorii de afaceri au fost zdruncinati de schimbarea Google de anul trecut a felului in care sunt clasate cautarile online. Vestea buna este ca exista modalitati eficiente de a optimiza continutul online pentru a profita la maxim de schimbari.
In primul rand, Google a lansat “Panda”, o schimbare majora a algoritmului de cautare care acorda o prioritate mai mare asupra continutului de inalta calitate. Gigantul de cautare si-a updatat algoritmul din nou in noiembrie, acordand prioritate mai mare continutului “proaspat” care este considerat cel mai relevant pentru evenimentele recente. Persoanele care doresc informatii cu privire la ultimele noutati si evenimente vor dori probabil cel mai actualizat continut posibil.Cultura de sofran
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Este important sa retineti ca nu toate cautarile sunt afectate de noile indrumari spre noutate. De exemplu, cineva care cauta o lista a fostilor presedinti ai SUA nu are nevoie de cele mai recente informatii despre sa spunem John F.Kennedy. Google stie acest lucru si estimeaza ca schimbarea va afecta aproximativ 35% din frazele de cautare. Concret, tipurile de cautari care sunt clasificate in functie de noutate includ:
• evenimente recente sau subiecte fierbinti care au devenit populare pe internet;
• evenimente care revin cu regularitate, precum conferinte anuale sau alegerile prezidentiale din SUA;
• informatii care sunt actualizate des, dar nu reprezinta neaparat un subiect fierbinte sau un eveniment recurent.
Desi nu toate cautarile vor fi afectate de catre acest update, poti totusi beneficia de schimbarea algoritmului de cautare. Mai jos sunt 3 pasi in optimizarea continutului web pentru clasamentul in functie de noutate:
Primul pas: Crearea unui calendar de publicare.
Un rezultat evident al update-ului Google in ceea ce priveste “prospetimea”: cu cat postezi mai des, cu atat vei avea mai multe sanse sa fii preluat si afisat in rezultatele de cautare... Deci, ia in considerare crearea unui calendar de publicare care te va ajuta sa stabilesti obiective mai ambitioase de postare si apoi sa ai grija sa le indeplinesti.
In general, poti obtine cel mai bun rezultat prin afisarea unui continut nou pe site-ul web al afacerii tale de cel putin 2 sau 3 ori in fiecare saptamana. Nu trebuie sa stii cu exactitate ce vei posta de fiecare data, dar gaseste timpul sa programezi zilele in care vei publica continutul cu o luna in avans.
Daca folosesti platforma de blogging WordPress pentru site-ul tau, plug-in-urile precum “Editorial Calendar” pot fi folositoare. Daca nu, poti adauga termenele limita ale postarilor tale oricarei lista “to do” a sistemului de management pe care il folosesti.
Pasul 2: Fii in topul noutatilor din industria ta.
Acum ca stii cand vei posta, este timpul sa vii in discutie cu subiecte de actualitate despre care sa scrii. Nu uita ca odata cu orientarile spre noutate, continutul postarilor tale conteaza la fel de mult ca si frecventa.
Pentru a fi calificat drept continut “nou” , vei dori sa creezi postari care sa comenteze evenimente si subiecte actuale. Cu siguranta, unele noutati si evenimente vor fi mai relevante decat altele in functie de afacerea ta. Dar ar trebui sa gasesti cel putin o oportunitate in fiecare saptamana pentru a descrie evenimente curente in continutul tau web.
Tine minte, nu e nevoie sa scrii analize de dimensiunea unui roman in articolele peste care dai. Detinatorii de afaceri aflati in criza de timp ar trebui sa-si propuna sa scrie postari de 400 pana la 500 de cuvinte care sa rezume stirile si sa ofere analize asupra cum ar putea fi afectata industria ta.
Pasul 3: Implica-te primul in problemele industriei.
Daca esti al o sutalea blogger care scrie despre noutatile din industrie sau despre o viitoare conferinta, mai mult ca sigur nu vei furniza continutul nou pe care Google il cauta. Va trebui sa iti propui sa fii printre primii care posteaza despre.
Pentru a beneficia de avantajul primului sosit, este imperativ sa fii la curent cu noutatile ce se petrec in industria ta. Poti seta Google Alerts pentru anumite cuvinte cheie. De asemenea, petrece timpul zilnic pe site-uri de noutati agregate din industria ta.
Va fi nevoie de un efort suplimentar pentru a monitoriza noutatile si trendurile si a fi printre primii care comenteaza pe seama lor. Dar aceasta vigilenta te poate rasplati insutit daca noul tau continut ajunge in topul paginii Google de rezultate ale cautarii.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
Google pregateste o noua aplicatie pentru Andoid
de Bianca TilaGoogle: Accesul la AI pentru abonati se simplifica
de Bianca TilaGoogle repara o noua vulnerabilitate a browser-ului
de Bianca TilaGoogle va oferi conectivitate prin satelit pentru mai multe dispozitive
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit