Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum se alcatuieste un newsletter pe care toti clientii vor dori sa il citeasca
Newsletter-ul este o unealta foarte profitabila pentru majoritatea afacerilor care se extind in mediul online si care doresc o vizibilitate mai mare in randul clientilor carora se adreseaza. Nu multi stiu cum trebuie redactat si compus un newsletter de succes si pe care toti destinatarii sa il citeasca. Multi pun accent pe titlu si considera ca restul vine de la sine. In fapt, situatia nu sta in acest fel.
Un newsletter poate contine un mesaj de vanzare sau poate fi orientat catre partea de marketing pentru o afacere, poate fi informativ sau poate fi destinat imbuntatirii relatiei dintre firma si client. Orice misiune ar detine newsletterul, trebuie sa veniti cu solutii care sa determine clientii sa il citeasca si sa absoarba informatiile transmise.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cresterea prepelitelor japoneze
Primul element esential in redactarea si trimiterea unui newsletter este baza regulata, consistenta in publicare. Apoi vine continutul care trebuie sa fie unul puternic informational, trebuie sa vina cu date importante si utile pentru cititorii sai.
Daca, spre exemplu, profiturile afacerii dvs au crescut foarte mult intr-o anumita perioada de timp, este vital sa va anuntati si clientii care va primesc e-mail-urile. Daca aveti un nou produs lansat sau care asteapta sa fie lansat, iarasi este un element care poate intra in alcatuirea unui newsletter.
Orice transmiteti, asigurati-va ca detine importanta in randul clientilor si importanta pentru afacerea dvs:va mariti clientela, astfel, va imbunanatiti reputatia si imaginea firmei, va determinati clientii sa va acceseze website-ul samd.
Un alt element important este frecventa cu care trimiteti un newsletter. Acest lucru este vital deoarece creaza o rutina favorabila, da posibilitatea clientilor dvs de a anticipa momentul in care vor primi o veste din partea firmei dvs.
In acelasi timp, aveti grija sa nu trimiteti prea multe e-mail-uri, intrucat majoritatea destinatarilor le vor considera spam-uri si nimeni nu doreste sa isi gaseasca inbox-ul plin in mai putin de 2 zile.
Mai mult, asigurati-va ca nu compuneti un newsletter prea lung. Multi destinatari nu detin timpul necesar pentru a citi continut ce necesita mai mult de 3-5 minute si atunci se pierde foarte mult din valoarea sa si din efortul dvs depus pentru a-l alcatui. Mentineti lucrurile simple, la obiect, concise si cat mai clare.
Articole conexe
Afaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes
de Bianca TilaIndustria de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri
de Bianca TilaMomentul potrivit? Eurostat anunta ca in Romania si Bulgaria afacerile online inca nu-si ating potentialul
de Florin Amariei5 Afaceri de succes care pot fi incepute pe internet
de Camelia DiaconuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit