Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum va determinati clientii sa va citeasca newsletter-ul si sa va cumpere produsele?
Newsletter-ul este o unealta fascinant de folositoare pentru orice afacere si trebuie sa fie valorificata la adevaratul sau potential. Newsletter-ul creeaza o legatura, o relatie cu clientii sau potentialii nostri clienti. Newsletter-ul arata destinatarilor ca ii valoram si ca ii respectam prin a-i tine la curent cu orice schimbare produsa in compania nostra, cu orice oferta i-ar putea interesa sau avantaja. In acest sens, newsletter-ul reprezinta o modalitate avantajoasa de a ne creste profiturile in afacerile noastre.
Problema cu newsletter-urile este ca nu intotdeauna destinatarii le deschid, le citesc si actioneaza conform cerintelor expuse: sa urmeze un link, sa viziteze un blog, sa cumpere un produs, sa descare un document gratuit, sa verifice o oferta, sa incerce un free-trial samd.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cultura castravetelui anti-diabet
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
De foarte multe ori, newsletter-urile raman nedeschise si aruncate in cosul de spam sau la gunoi. Solutiile sunt numeroase si vin in intampinarea acestor probleme care ne taie din profiturile zilnice. Iata cele mai bune modalitati prin care sa ne determinam clientii sa ne citeasca newsletter-urile si sa ne urmeze cerintele:
1. Clientii nu vor urma o cerinta daca nu oferiti beneficii reale si explicatii bune care sa ii convinga de avantajele care stau de partea lor. Alcatuiti o lista de beneficii de partea clientilor dvs si faceti-le vizibile in cadrul newsletter-ului.
2. Clientii nu vor deschide un newsletter care contine un titlu bombastic. Titlurile bombastice sunt cele care contin numai litere de tipar sau mai multe decat se cere in mod normal, promisiuni nerealiste, expresii socante samd. Clientii vor deschide intotdeauna un newsletter care aduce informatii relevante si interesante inca din titlu.
3. Amintiti clientilor care va primesc newsletter-ul ca oferiti o gratuitate inca din titlul newsletter-ului. Poate fi vorba despre un articol gratuit, un pdf care sa le ofere informatii valoroase intr-un anumit domeniu, o carte digitala sau una audio gratuita samd.
Articole conexe
Afaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes
de Bianca TilaIndustria de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri
de Bianca TilaeMAG inregistreaza 340.000 de clienti cu ajutorul serviciului Genius
de Bianca TilaMomentul potrivit? Eurostat anunta ca in Romania si Bulgaria afacerile online inca nu-si ating potentialul
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit