Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Edukid.ro si educarea magazinelor online

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Proiectul demarat de edukid.ro, „Ca la piata”, vine in incercarea de a educa magazinele online, de a le atrage atentia detinatorilor acestora asupra riscului de a-si supraincarca website-urile cu prea multe elemente de marketing, care distrag vizitatorii si le intrerup fluxul de comanda.

„Pentru a reda atmosfera similara cu cea din piata, am amplasat 5 difuzoare in punctele de marketing ale site-ului nostru, prin care se fac auzite vocile comerciantilor promovand zona respectiva. Ideea este exagerata prin sunetele ce vor porni simultan atunci cand vizitatorul va intra pe pagina proiectului.

Prin proiectul "Ca la piata" dorim sa subliniem una din marile greseli intalnite in magazinele online, si anume utilizarea mai multor puncte de interes pe un site ce distrag atentia vizitatorului. Din dorinta de a-l convinge pe utilizator sa cumpere, creatorul site-ului exagereaza cu elementele de interes, creandu-se o atmosfera similara cu cea din piata, iar potentialul consumator devine derutat si paraseste site-ul.
 
Potentiatul consumator nu va sti unde sa-si indrepte privirea, va deveni derutat, iar daca intentioneaza sa cumpere, procesul poate fi ingreunat sau intrerupt. Utilizatorul are posibilitatea sa inchida vocile rand pe rand pentru a vedea care este impactul atunci cand exista mai putine elemente de marketing.
 
Vizitatorii proiectului "Ca la piata" ( http://www.edukid.ro/calapiata ) pot interactiona intre ei folosind contul de Facebook. In momentul cand utilizatorul va intra in magazinul online va lua rolul de cumparator, iar ceilalti vizitatori conectati vor fi in postura de vanzatori. In acest caz, se va crea un sentiment de apropiere sau de prietenie.”
Edukid.ro va participa cu proiectul “Ca la piata”(http://www.edukid.ro/calapiata) la editia Webstock 2011.

Sursa: www.comunicatedepresa.ro


Tags: ca la piataedukid.romagazin onlinemarketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]