Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Edukid.ro si educarea magazinelor online
Proiectul demarat de edukid.ro, „Ca la piata”, vine in incercarea de a educa magazinele online, de a le atrage atentia detinatorilor acestora asupra riscului de a-si supraincarca website-urile cu prea multe elemente de marketing, care distrag vizitatorii si le intrerup fluxul de comanda.
„Pentru a reda atmosfera similara cu cea din piata, am amplasat 5 difuzoare in punctele de marketing ale site-ului nostru, prin care se fac auzite vocile comerciantilor promovand zona respectiva. Ideea este exagerata prin sunetele ce vor porni simultan atunci cand vizitatorul va intra pe pagina proiectului.![Propriul meu plan de afaceri](https://www.rs.ro/dbimg/product/1675-propriul-meu-pl.jpg)
Propriul meu plan de afaceri
![Criptomonede Ghid practic pentru incepatori](https://www.rs.ro/dbimg/product/3104-criptomonede-gh.jpg)
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
![Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate](https://www.rs.ro/dbimg/product/2946-ghid-practic-pe.png)
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Prin proiectul "Ca la piata" dorim sa subliniem una din marile greseli intalnite in magazinele online, si anume utilizarea mai multor puncte de interes pe un site ce distrag atentia vizitatorului. Din dorinta de a-l convinge pe utilizator sa cumpere, creatorul site-ului exagereaza cu elementele de interes, creandu-se o atmosfera similara cu cea din piata, iar potentialul consumator devine derutat si paraseste site-ul.
Potentiatul consumator nu va sti unde sa-si indrepte privirea, va deveni derutat, iar daca intentioneaza sa cumpere, procesul poate fi ingreunat sau intrerupt. Utilizatorul are posibilitatea sa inchida vocile rand pe rand pentru a vedea care este impactul atunci cand exista mai putine elemente de marketing.
Vizitatorii proiectului "Ca la piata" ( http://www.edukid.ro/calapiata ) pot interactiona intre ei folosind contul de Facebook. In momentul cand utilizatorul va intra in magazinul online va lua rolul de cumparator, iar ceilalti vizitatori conectati vor fi in postura de vanzatori. In acest caz, se va crea un sentiment de apropiere sau de prietenie.”
Edukid.ro va participa cu proiectul “Ca la piata”(http://www.edukid.ro/calapiata) la editia Webstock 2011.
Sursa: www.comunicatedepresa.ro
Articole conexe
Magazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online
de Bianca Tila10 avantaje ale unui magazin online fata de unul fizic
de Idei de afaceriCum sa ai succes cu un magazin online
de Alina ConstantinescuCum poti sa iti deschizi rapid un magazin online cu costuri minime
de Alina ConstantinescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
![Rentrop ∧ Straton](https://ideideafaceri.manager.ro/img/RS30_sigla_130.png)
Citeste Raportul Special GRATUIT
![Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim](https://media.rs.ro/filemanagerraport/IdeideAfaceri/RAPIAF1224.png)
Idei de AFACERI 2025
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit