Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

eMAG inregistreaza 340.000 de clienti cu ajutorul serviciului Genius

de Bianca Tila 13 Mai. 2022 1190
eMAG inregistreaza 340.000 de clienti cu ajutorul serviciului Genius
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Serviciul eMAG Genius a ajuns, la aproape doi ani de la lansare, la peste 340.000 de clienti care au adoptat cumparaturile online. In Romania, comertul online a devenit accesibil, tot mai multi comandand ce au nevoie de pe internet.

eMAG este o companie din Romania, detinuta de Naspers. Totodata, aceasta companie se ocupa cu vanzarea online de echipamente si componente IT, electronice, electrocasnice, articole de ingrijire personala, produse auto, articole sportive, carti, muzica, filme, mobila si produse pentru casa si gradina, petshop, articole pentru copii, jucarii. eMAG a fost fondat in 2001 si se mentine printre cele mai bune magazine online. 
 
Serviciul eMAG Genius este cea mai noua optiune pe care compania a lansat-o. Prin acest serviciu clientii au posibilitatea de a economisi bani pe transport, retur, de a primi livrare rapida sau pot primi beneficii extra fata de clientii care nu aleg varianta premium.
 
Clientii care au folosit serviciul timp de un an au economisit in medie 374 de lei din taxele de transport pe care le-ar fi platit in mod normal pentru aceleasi comenzi.
 
eMAG pune la dispozitie varianta in care servicul poate fi folosit gratuit timp de 3 luni, plasand in total sapte comenzi. De asemenea, serviciul eMAG Genius are valoarea de 99 lei pe durata a 12 luni. Cu ajutorul paginii dedicate, clientii pot verifica cat economisesc pe transport cu ajutorul serviciului oferit. Astfel ca la 10 comenzi plasate, clientul economiseste aproximativ 1939 lei. Acest serviciu face cumparaturile mult mai usoare pentru clientii online eMAG.

Clientii eMAG Genius au posibilitatea de retur intr-o perioada mult mai lunga, de 60 de zile si de restituirea instant a banilor pentru retururile la easybox.
 
Obiceiurile de consum ale romanilor sunt intr-o continua schimbare in cea ce priveste comertul online. Din ce in ce mai multi aleg varianta online a achizitionarii diverselor lucruri. eMAG a venit ca un ajutor al cresterii preturilor, oferindu-le clientilor un sprijin si un mod mai accesibil de a intra in posesia lucrurilor dorite. Acest fapt s-a dovedit un real ajutor si beneficiu, atat pentru companie, cat si pentru clienti, inregistrandu-se aproximativ 340.000 de clienti prin serviciul eMAG Genius.
 
„Comertul online a transformat si va continua sa modeleze obiceiurile de consum ale romanilor, prin economia de timp, bani si efort. In contextul in care preturile sunt mai mari, iar bugetele disponibile nu au evoluat semnificativ, fiecare decizie financiara este cantarita mai atent si clientii se orienteaza catre solutii mai avantajoase de a comanda produsele de care au nevoie. Serviciul eMAG Genius este un abonament la cumparaturi fara efort si o solutie prin care clientii pot economisi, mai ales in aceasta perioada”, a declarat Andrei Sercanean, VP ecommerce Services eMAG.
 
In ultimii doi ani, compania eMAG a inregistrat schimbari in obiceiurile de consum ale romanilor. Comertul online a devenit mai accesibil, clientii Genius realizand in medie o comanda pe saptamana cu livrare gratuita din categoriile diverse oferite. eMAG da ocazia achizitionarii diverselor bauturi, produselor de copii, ingrijirii personale, curateniei, fashion pana la produse pentru casa si gradina, testand permanent categorii noi. Asadar, oricare ar fi dorinta clientului, eMAG pune la dispozitie. Aproximativ 70% dintre comenzile realizate de clientii serviciului eMAG Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unitati easybox.


Bianca Tila de Bianca Tila
Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.

Tags: emagemag genius

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]