Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Fa-ti blog ca sa castigi clienti si sa aduci profit in afacere!
Stiai ca blogul firmei poate deveni un canal de marketing eficient? In lupta pentru a cuceri clienti si market share, nu doar serviciul de PR si departamentul de marketing au un cuvant de spus.
Un blog (jurnal personal online) poate deveni un instrument de marketing extrem de important, spun specialistii americani, care au studiat mai multe astfel de scenarii si cazuri reale.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cultura castravetelui anti-diabet
Analiza situatiei existente pentru un marketing eficient prin realizarea unui blog
Comparandu-l cu site-ul unei firme, un blog este infinit mai facil de realizat. Platformele sunt gratuite (ex: WordPress) si nu necesita un server special pentru a rula, ocupa foarte putin spatiu si nu consuma resurse.
Blogurile sunt iubite de internauti, fie ca sunt clienti sau oameni care se informeaza online, iar ideile transmise prin blog pot sa ii convinga. "Din toate categoriile posibile, pentru a avea succes, trebuie sa transformam un client din simpla persoana in promotor al marcii", a explicat Jeremy Wright, un american specialist in bloguri si marketing.
El a participat in Romania la evenimentul "Revolutia blogurilor", organizat la Romexpo de Fundatia pentru Democratie, Cultura si Libertate. Nu toate proiectele de blog corporate sunt de succes. Nu se poate avea succes comunicand pe blog aceleasi informatii ca in sectiunea de PR a companiei.
Blogul trebuie scris cu pasiune, iar acest lucru il pot face doar angajatii care au dezvoltat produsele (serviciile) firmei, ei fiind cei mai in masura sa descrie cu entuziasm realizarile, pentru a impregna acest sentiment si clientilor.
Blogul din cadrul unei firme trebuie sa fie cat mai onest, sa nu creeze impresia de falsitate, interesant, transparent. Trebuie sa devina o unealta de comunicare, comunicare, chiar daca apar clienti nemultumiti, acestia pot fi convinsi ca nu a fost o eroare care se va repeta si ca seactioneaza imediat pentru a remedia orice problema.
O directie noua in a crea un blog in cadrul unei firme
Blogurile alimentate de specialisti in domeniu sunt extrem de atractive pentru public pentru ca informatii de acest gen nu au putut fi obtinute public pana acum.
Un specialist care descrie noptile petrecute la birou pentru a crea un produs sau serviciu poate starni simpatia necesara pentru a cumpara acel produs. Iar daca acest produs este bun, se va crea fenomenul de „convertire“, clientii devenind practic promotorii marcii.
Cel mai bun exemplu ramane cel dat de Jeremy Wright. Daca mananci la un restaurant, gasesti un gandac in mancare, iar chelnerul te pune sa o si platesti, este clar ca nu vei mai merge acolo si de asemenea vei convinge si prietenii sa nu mearga.
Iar vorba va circula repede prin oras. Daca este insa un local bun, atunci chiar esti dispus sa strabati un drum lung pana acolo, inviti prietenii si vorba buna va aduce si mai multi oameni in local. Pe acest principiu trebuie sa mearga proiectul blogului companiei.
Strategia de reducere a costurilor in realizarea unui blog
Un specialist IT cu un nivel de cunostinte mediu poate realiza pe serverul firmei un blog in maximum jumatate de ora. Identificarea celor in masura sa scrie pe un astfel de blog trebuie neaparat facuta cu sprijinul directorului de marketing, iar cei angajati in proiect trebuie sa inteleaga ca nu sunt liberi sa isi exprime ideile ca pe blogul propriu, ci trebuie mereu sa urmeze interesul firmei, fara a cadea in pacatul limbajului de lemn.
Specialistii americani spun ca realizarea blogului incepe prin vizionarea celor care deja au pus in practica astfel de concepte. Daca in Romania nu am prea gasit bloguri de firme, in Statele Unite frenezia blogurilor incepe cu Microsoft si setermina cu cea mai mica firma, fiecare tinand sa isi spuna parerea online.
"Un blog lansat fara strategie nu va avea nici un fel de rezultat", avertizeaza Jeremy Wright. De asemenea, nu are rost sa fie creat un blog daca angajatii nu vor avea permisiunea sa spuna nimic in el.
Puteti comunica cu clientii mai activ prin blog si sa-i transformati in promoteri.
Articole conexe
Dropshipping in Romania. Sfaturi pentru stimularea afacerii
de Bianca TilaAfaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes
de Bianca TilaInstructiuni simple pentru protectie 100%. Transforma-ti afacerea intr-o fortareata imposibil de cucerit
de Idei de afaceriIndustria de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit