Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Gala Premiilor eCommerce, 22 noiembrie 2011
Cea de-a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (CPeC) va avea loc in data de 22 noiembrie 2011 la Crystal Palace Ballrooms. Magazinele online care s-au inscris in cadrul competitiei au de trecut inca o proba de foc in saptamana 7-14 noiembrie, cand vor fi testate si analizate de catre cateva sute de consumatori obisnuiti in efectuarea de cumparaturi online.
“GPeC nu a fost niciodata floare la ureche, dar anul acesta magazinele participante au trecut printr-un amplu si dur proces de evaluare: au fost acceptate doar daca respecta legea si bunele practici, au fost analizate de 3 ori de catre specialisti pentru a urmari evolutia lor in timp, sunt supuse la teste de neuromarketing si sunt notate de sute de consumatori obisnuiti prin prisma lor de clienti finali”, spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Prin procesul de selectie, au fost alesi doar internauti care cumpara regulat de pe internet si care viziteaza frecvent site-urile de comert electronic, acestia fiind cei mai in masura sa compare magazinele si sa acorde note.
Astfel, in saptamana 7-14 noiembrie, cele peste 60 de magazine participante la GPeC vor fi analizate avandu-se in vedere 6 criterii de selectie:
- impresia generala asupra site-ului
- usurinta navigarii in site si usurinta gasirii produsului
- calitatea descrierii produselor
- usurinta gasirii informatiilor despre pret, livrare, garantii, stoc etc.
- usurinta procesului de comanda online
- gradul de satisfactie in raport cu experienta de cumparare
“Incepand cu anul 2009, am hotarat sa facem o medie intre notele acordate de specialisti si cele oferite de consumatorii obisnuiti. Pana la urma, end-user-ul are cel mai greu cuvant de spus, iar experienta de cumparare conteaza enorm pentru succesul unui magazin online. Pe de alta parte, specialistul are ochiul format si stie exact atributele unui magazin performant. De aceea ambele opinii reflecta, de fapt, realitatea si tocmai din acest considerent avem doua jurii diferite la GPeC 2011”, explica Andrei Radu.
Articole conexe
4 motive pentru care tot mai multe magazine online au un succes neasteptat
de Marinache Horia CristianGPeC 2014: intra in competitia magazinelor online!
de Julian ManescuCele mai tari tipuri de magazine online pe care le poti deschide in 2014!
de Matei AntonescuIdei de afaceri online in 2013 - Comert cu magazine online la cheie!
de Adela SimonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit