Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gala Premiilor eCommerce, 22 noiembrie 2011

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cea de-a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (CPeC) va avea loc in data de 22 noiembrie 2011 la Crystal Palace Ballrooms. Magazinele online care s-au inscris in cadrul competitiei au de trecut inca o proba de foc in saptamana 7-14 noiembrie, cand vor fi testate si analizate de catre cateva sute de consumatori obisnuiti in efectuarea de cumparaturi online.

“GPeC nu a fost niciodata floare la ureche, dar anul acesta magazinele participante au trecut printr-un amplu si dur proces de evaluare: au fost acceptate doar daca respecta legea si bunele practici, au fost analizate de 3 ori de catre specialisti pentru a urmari evolutia lor in timp, sunt supuse la teste de neuromarketing si sunt notate de sute de consumatori obisnuiti prin prisma lor de clienti finali”, spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.

Prin procesul de selectie, au fost alesi doar internauti care cumpara regulat de pe internet si care viziteaza frecvent site-urile de comert electronic, acestia fiind cei mai in masura sa compare magazinele si sa acorde note.

Astfel, in saptamana 7-14 noiembrie, cele peste 60 de magazine participante la GPeC vor fi analizate avandu-se in vedere 6 criterii de selectie:
- impresia generala asupra site-ului
- usurinta navigarii in site si usurinta gasirii produsului
- calitatea descrierii produselor
- usurinta gasirii informatiilor despre pret, livrare, garantii, stoc etc.
- usurinta procesului de comanda online
- gradul de satisfactie in raport cu experienta de cumparare

“Incepand cu anul 2009, am hotarat sa facem o medie intre notele acordate de specialisti si cele oferite de consumatorii obisnuiti. Pana la urma, end-user-ul are cel mai greu cuvant de spus, iar experienta de cumparare conteaza enorm pentru succesul unui magazin online. Pe de alta parte, specialistul are ochiul format si stie exact atributele unui magazin performant. De aceea ambele opinii reflecta, de fapt, realitatea si tocmai din acest considerent avem doua jurii diferite la GPeC 2011”, explica Andrei Radu.


Tags: gala premiilor ecommercegpecmagazine onlinecompetitie magazine online

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]