Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Glovo investeste anul acesta 80 milioane de euro in Romania

de Bianca Tila 09 Iun. 2022 519
Glovo investeste anul acesta 80 milioane de euro in Romania
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Co-fondatorul aplicatiei de livrari, Sacha Michaud, a anuntat ca se vor investi 80 de milioane de euro in Romania. Piata locala este cea de-a treia ca importanta dintre cele 25 unde compania spaniola activeaza, conform unei conferinte de presa.

"Investim foarte mult in Romania, vom investi peste 80 de milioane de euro in acest an. Este o investitie majora si include echipa, marketing, operatiuni. Echipa din Romania este uimitoare si una dintre cele mai performante pe care le avem in grup. 
 
De altfel, Romania este a treia piata pentru noi din cele 25 in care operam, dupa Spania si Italia. Chiar si Bucurestiul este Top 3 orase globale ca numar de tranzactii", a declarat Sacha Michaud, co-fondator Glovo.
 
Din anul 2018, aplicatia este prezenta la noi in tara. In prezent, Glovo se bucura de peste 250 de angajati, 10.000 de parteneri si peste 5 milioane de utilizatori care au descarcat aplicatia. De asemenea, Glovo este una dintre cele mai descarcate aplicatii la nivel national. 
 
Aplicatia de livrari lucreaza cu peste 100 de companii de curierat care, la randul lor, au mai mult de 6.500 de curieri activi pe saptamana. Flota este in proportie de 80% formata din masini si 20% din biciclete. Glovo este prezent in peste 3.500 de orase din 25 de tari, avand un numar de angajati de 3.500 si peste 75.000 de curieri activi lunar.
 
Recent, compania a deschis in Bucuresti biroul regional pentru Europa de Sud-Est. Acesta este cel mai mare din regiune, in proiectul U Center, situat in zona Tineretului. Spre finalul anului, urmeaza sa-si relochete birourile intr-o alta cladire, tot in proiectul U Center. In amenajarea acestui nou spatiu se va investi aproximativ o jumatate de milion de euro. 
 
In Romania, Glovo planuieste sa se extinda pana la finalul anului in alte 30 de orase, incat sa fie prezent in aproximativ 80 - 90 de localitati. De asemenea, compania vizeaza orase de peste 10.000 de locuitori, scopul final fiind acela de a avea drept clienti peste 50% din populatia activa a Romaniei. 
 
"Pentru a acoperi acel procent de peste 50% din populatia activa, trebuie sa te extinzi in mai multe orase. Suntem in 65 pana acum si, pana la sfarsitul anului, am vrea sa ajungem in 80-90 de orase. 
 
Devine foarte complex sa scalezi in fiecare oras. E ca si cand ai deschide intr-o tara noua. Fiecare oras are logistica lui, provocarile lui, trebuie sa fidelizezi clientii", a spus Iustinian Belghir, General Manager Glovo la conferinta de presa.
 
Compania preconizeaza eventualele esecuri, insa considera ca pot reusi acolo unde altii s-au retras. "Este un pariu mare, nu ai foarte multe restaurante, nu ai foarte multi livratori, dar consideram ca putem sa construim un business si acolo", a adaugat, la randul sau, Victor Racariu – Regional General Manager.
 
In cadrul companiei s-a dezvoltat un serviciu de fast delivery prin care se doreste o livrare ultra rapida pentru produsele pe care clientii le doresc in 10 - 15 minute. Glovo intentioneaza sa dsezvolte si verticalele de health si de retail.
 
De asemenea, compania vrea sa ofere software si logistica independenta prin care fiecare afacere, indiferent ca lucreaza sau nu cu Glovo, sa isi poata gestiona propriul business.
 
"De asemenea, ne mandrim ca in Romania suntem aplicatia cu cei mai multi parteneri de top. Avem aproape toate lanturile de supermarketuri si hipermarketuri pentru care livram in aplicatie", a adaugat Iustinian Belghi.
 
Retentia utilizatorilor si recurenta cu care acestia comanda prin aplicatie reprezinta punctele in care Glovo vrea sa creasca. In prezent, 80% dintre comenzi sunt pentru mancare.
 
"In aceasta faza post pandemica, ne uitam foarte mult la recurenta si la cum putem sa crestem retentia utilizatorilor. Acest lucru il poti face aducand categorii noi si respectand promisiunea fata de clienti ca livrezi ceea ce ai scris in aplicatie in 30 de minute", a completat Iustinian Belghir.



Tags: glovoglovo romaniainvestitie 80 mil euro

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]