Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Google si Facebook deschid noi orizonturi pentru tinerii antreprenori

de Idei de afaceri 29 Iul. 2016 8326
4.9 din 5 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In contextul in care piata publicitatii online a cunoscut o adevarata explozie in ultimii ani, marii "jucatori" mondiali, Google si Facebook organizeaza cursuri si seminarii online gratuite, care vor acredita la nivel international milioane de specialisti in marketingul online. Prin aceste programe de calificare, cele doua companii care domina piata online si-au propus, nu numai sa dezvolte noi profesii, dar sa deschida si noi orizonturi pentru tinerii antreprenori.

Lorand Soares Szasz, unul dintre cei mai cunoscuti traineri din Romania, care a adunat peste 140.000 de participanti la cursurile sale de crestere a afacerilor, constata ca deja exista o preocupare foarte mare, mai ales a companiilor din Romania, pentru a-i determina pe angajati – in special pe cei care ocupa functii in departamente de comunicare, marketing, PR sau departamente conexe – sa urmeze si sa finalizeze cursurile online ale Google si Facebook.

“Daca pana de curand, angajatorul era relativ multumit ca angajatul sa detina doar studii de licenta sau masterale, viitorul ne rezerva multe surprize din aceasta perspectiva. In viitorul apropiat, angajatul-model va fi acela care, nu numai a terminat o facultate, ci care a demonstrat ca este interesat sa fie in permanenta upgradat cu informatii noi si competente relevante pentru piata actuala. Fara a minimalize importanta studiilor de licenta, insa foarte putine universitati il invata pe studenti cum sa implementeze, spre exemplu, o campanie de promovare in Facebook, Twitter, Google sau alte retele online si, chiar daca i-ar invata, peste o luna acele informatii sunt perimate. Cursurile oferite de Google si Facebook au reusit sa multumeasca piata din mai multe perspective – nu doar oferindu-le o baza teoretica, cat mai ales din punct de vedere al utilitatii practice – iar absolventul acestor cursuri online va avea diploma valabila doar un an, urmand ca dupa aceea sa-si reinnoiasca competentele, respectiv diploma, printr-o alta serie de examene online. Intreg acest mecanism face parte din educatia viitorului”, declara Lorand Soares Szasz.
 
Totusi, de ce aleg companiile sa isi pregateasca angajatii in aceste domenii?
 
Rapoartele Facebrands arata ca, numai in Romania, la ora actuala, peste 42% din populatie este deja prezenta pe Facebook si peste 82% din totalul de utlilizatori de internet romani detin un profil pe  reteaua de socializare. Prezenta masiva a potentialilor clienti in acelasi loc si posibilitatea targetarii publicului-tinta anunta un val serios de specializari in domeniul online si social media si in randul romanilor.

“Facebook nu e, contrar unor pareri, un spatiu de socializare pentru copii. A devenit o baza de date interactiva si serioasa, care poate sa fie un instrument foarte util in dezvoltarea afacerilor romanesti", spune Lorand Soares Szasz.

Conform unui studiu realizat in 2015 si publicat pe Statista.com, atat companiile care vand catre client, cat si cele care se adreseaza altor companii, vindeau prin retelele de socializare. In ceea ce priveste marketingul B2B (business to business), retelele LinkedIn si Facebook sunt folosite de 41%, respectiv 30% dintre companii pentru a-si promova serviciile altor companii, iar peste 65% dintre companii folosesc Facebook pentru promovarea serviciilor direct consumatorilor.

“Personal, consider ca antreprenorii si managerii ar trebui sa se foloseasca de aceste instrumente pentru ca am intrat intr-o etapa in care multe decizii de cumparare se iau in social media. In acelasi timp, ar trebui sa fim atenti sa nu picam in capcana de a face social media dupa ureche. E important sa lucram cu oameni care au studiat si au inteles algoritmii de functionare ca sa putem sa obtinem rezultate pozitive", recomanda Lorand Soares Szasz.

Lorand Soares Szasz este unul dintre cei mai apreciati speakeri si antreprenori romani la ora actuala. A fost desemnat de 2 ori consecutiv cel mai bun speaker din Romania la evenimentele Business Days. Prin cartile si cursurile sale inspira zeci de mii de antreprenori din tara, dar si din strainatate.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: marketing onlinecursuri onlinesocial mediuaretele de socializare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.9 din 5 - 5 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]