Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Google si Facebook deschid noi orizonturi pentru tinerii antreprenori

de
6572 0 29 Iul. 2016
Afaceri online


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.9
din 5 voturi
RATING UTILIZATORI

In contextul in care piata publicitatii online a cunoscut o adevarata explozie in ultimii ani, marii "jucatori" mondiali, Google si Facebook organizeaza cursuri si seminarii online gratuite, care vor acredita la nivel international milioane de specialisti in marketingul online. Prin aceste programe de calificare, cele doua companii care domina piata online si-au propus, nu numai sa dezvolte noi profesii, dar sa deschida si noi orizonturi pentru tinerii antreprenori.

Lorand Soares Szasz, unul dintre cei mai cunoscuti traineri din Romania, care a adunat peste 140.000 de participanti la cursurile sale de crestere a afacerilor, constata ca deja exista o preocupare foarte mare, mai ales a companiilor din Romania, pentru a-i determina pe angajati – in special pe cei care ocupa functii in departamente de comunicare, marketing, PR sau departamente conexe – sa urmeze si sa finalizeze cursurile online ale Google si Facebook.

“Daca pana de curand, angajatorul era relativ multumit ca angajatul sa detina doar studii de licenta sau masterale, viitorul ne rezerva multe surprize din aceasta perspectiva. In viitorul apropiat, angajatul-model va fi acela care, nu numai a terminat o facultate, ci care a demonstrat ca este interesat sa fie in permanenta upgradat cu informatii noi si competente relevante pentru piata actuala. Fara a minimalize importanta studiilor de licenta, insa foarte putine universitati il invata pe studenti cum sa implementeze, spre exemplu, o campanie de promovare in Facebook, Twitter, Google sau alte retele online si, chiar daca i-ar invata, peste o luna acele informatii sunt perimate. Cursurile oferite de Google si Facebook au reusit sa multumeasca piata din mai multe perspective – nu doar oferindu-le o baza teoretica, cat mai ales din punct de vedere al utilitatii practice – iar absolventul acestor cursuri online va avea diploma valabila doar un an, urmand ca dupa aceea sa-si reinnoiasca competentele, respectiv diploma, printr-o alta serie de examene online. Intreg acest mecanism face parte din educatia viitorului”, declara Lorand Soares Szasz.
 
Totusi, de ce aleg companiile sa isi pregateasca angajatii in aceste domenii?
 
Rapoartele Facebrands arata ca, numai in Romania, la ora actuala, peste 42% din populatie este deja prezenta pe Facebook si peste 82% din totalul de utlilizatori de internet romani detin un profil pe  reteaua de socializare. Prezenta masiva a potentialilor clienti in acelasi loc si posibilitatea targetarii publicului-tinta anunta un val serios de specializari in domeniul online si social media si in randul romanilor.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci


Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este vorba despre...

Oferta Speciala
valabila 48h


“Facebook nu e, contrar unor pareri, un spatiu de socializare pentru copii. A devenit o baza de date interactiva si serioasa, care poate sa fie un instrument foarte util in dezvoltarea afacerilor romanesti", spune Lorand Soares Szasz.

Conform unui studiu realizat in 2015 si publicat pe Statista.com, atat companiile care vand catre client, cat si cele care se adreseaza altor companii, vindeau prin retelele de socializare. In ceea ce priveste marketingul B2B (business to business), retelele LinkedIn si Facebook sunt folosite de 41%, respectiv 30% dintre companii pentru a-si promova serviciile altor companii, iar peste 65% dintre companii folosesc Facebook pentru promovarea serviciilor direct consumatorilor.

“Personal, consider ca antreprenorii si managerii ar trebui sa se foloseasca de aceste instrumente pentru ca am intrat intr-o etapa in care multe decizii de cumparare se iau in social media. In acelasi timp, ar trebui sa fim atenti sa nu picam in capcana de a face social media dupa ureche. E important sa lucram cu oameni care au studiat si au inteles algoritmii de functionare ca sa putem sa obtinem rezultate pozitive", recomanda Lorand Soares Szasz.

Lorand Soares Szasz este unul dintre cei mai apreciati speakeri si antreprenori romani la ora actuala. A fost desemnat de 2 ori consecutiv cel mai bun speaker din Romania la evenimentele Business Days. Prin cartile si cursurile sale inspira zeci de mii de antreprenori din tara, dar si din strainatate.


Tags: marketing onlinecursuri onlinesocial mediuaretele de socializare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Google si Facebook deschid noi orizonturi pentru tinerii antreprenori
Rating:
Nota: 4.9 din 5 - 5 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Finantare

Intrebare: Reprezint o fabrica de confectii ce doreste sa produca si sa vanda rochii de ocazie in principal si alte confectii pentru dame in functie de comenzi , cerere si sezon . Caut investitor pentru sustinerea productiei .

Raspuns: Buna ziua ! Multumesc pentru interes. Detaliile sunt foarte greu de spus in 2 cuvine<br /> E...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016