de Julian Manescu
06 Mai. 2014
2411
S-a dat startul la cea mai complexa competitie a magazinelor online. Timp de 7 luni, site-urile participante vor fi evaluate riguros de peste 20 de specialisti in e-commerce, conform criteriilor de jurizare, iar la sfarsit poti castiga 3.000 de euro, dar si multe alte beneficii care vor intari imaginea in fata clientilor tai.
Conform site-ului oficial GPeC.ro, poti inscrie un site daca se incadreaza intr-unul dintre cele 3 grupe inscrise, dar si intr-una dintre categoriile de mai jos:
Start-up - magazine cu o vechime de minimum 6 luni, dar mai putin de 1 an
Experienced - magazine cu o vechime de minimum 1 an, dar mai putin de 2 ani
Professional - magazine cu o vechime de peste 2 ani
***Sunt inscrise in grupa "Professional" magazinele online care intrunesc urmatoarele criterii:
• au minimum 2 ani de existenta in piata, calculati de la luna aprilie 2014;
• au traffic ranking in Alexa.com mai mic de 200.000 la momentul inscrierii;
• accepta plata online prin card;
Dupa ce ai ales grupa in care te incadrezi, va trebui sa optezi pentru o singura categorie de concurs - cea care reprezinta core business-ul tau:
Alimentare si Bauturi Anunturi / Articole sportive si Timp liber / Auto, Moto si Utilaje / Bebelusi, Copii, Jucarii / Birotica si Papetarie / Cadouri si Bijuterii / Carti, Reviste, Publicatii, Muzica si Film / Casa si Gradina / Fashion / Florarii online / Health & Beauty / IT&C, Electronice si Electrocasnice / Pet Shop / Reduceri Colective / Servicii / Shopping Club / Supermarket, Mall, MarketPlace / Turism
Inscrierea in competitia GPeC 2014 se poate face completand formularul de inscriere de pe site-ul GPeC.ro pana la data de 23 Mai 2014, ora 23:59 (ora Romaniei) si presupune achitarea unei taxe (nereturnabile) de participare in valoare de 250 de euro + TVA. Pentru cei care se inscriu pana pe data de 9 Mai 2014 (inclusiv), vor beneficia de 2 locuri gratuite la GPeC Summit.
In urma celor 7 luni de competitie, doar o parte dintre magazinele inscrise vor urca pe podiumul castigatorilor la Festivitatea de Premiere GPeC 2014 din luna noiembrie, insa, toate magazinele online participante vor avea beneficii majore imediate, printre care amintim:
• Audiere si atestare GPeC pentru cresterea reputatiei in fata consumatorilor (primirea Marcii de Incredere TRUSTED timp de 12 luni pentru cei care isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei si a Marcii "Magazin de Incredere, atestat GPeC2014" timp de 12 luni pentru cei din afara tarii);
• Evaluare profesionista de catre 20 de specialisti in e-commerce, conform celor 90 de criterii de jurizare. O astfel de evaluare ar costa minimum 2.000 de euro, iar avantajele sunt cu atat mai mari cu cat vei primi nu doar feedback-ul acestora, dar si recomandarile lor si pozitia site-ului fata de competitorii directi;
• Consultanta avizata de catre specialisti cu care te vei intalni face-to-face imediat dupa primirea evaluarii;
• Optimizarea afacerii in timp real (vei avea la dispozitie 2 luni sa pui in practica recomandarile facute de specialisti, urmand ca, ulterior, sa fii reevaluat in ultima etapa de jurizare);
• Acces gratuit la tool-uri de optimizare precum Marketizator si Vibetrace, pentru care, in mod normal, ar trebui sa platesti minimum 800 de euro lunar;
• 2 locuri gratuite la Summit-ul GPeC 2014 din mai si noiembrie pentru inscrierile in concurs pana la 9 mai 2014.
Tags: magazin onlinecompetitieafaceri