Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Haine pentru gravide: o afacere de 100.000 de euro
23 Iul. 2018
7087
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Poti alege sa devii antreprenor, daca esti mamica sau, pur si simplu, vrei sa le oferi viitoarelor mamici haine potrivite? Sigur ca da! Noi iti oferim o idee de afacere de 100.000 de euro care deja a fost testata!
Inainte de a-ti relata despre aceasta idee de afacere buna de pus in practica in 2018, noi iti recomandam Ghidul pentru Afaceri Online. Iti va fi de un real ajutor atunci cand te hotarasti ca vrei sa devii antreprenor. Informatiile furnizate de acest ghid iti vor usura considerabil munca si vei sti exact ce si cum sa faci pentru a avea succes! Evita impedimentele si ia-ti acum Ghidul pentru Afaceri Online!
Claudia Stirbei este o tanara care a ales sa devina antreprenor in perioada maternitatii. Pornind de la nevoia personala, tanara a realizat ca exista o cerere reala pe piata si a lansat si gestionat un magazin online care vinde haine pentru femeile insarcinate, in valoare de 100.000 de euro pe an.
Claudia a renuntat la munca din multinationala si a ales sa inceapa o afacere pe cont propriu dupa ce a devenit mamica.
Tanara a investit 20.000 de euro in magazinul online pe care l-a lansat in 2011. Dupa lansare au aparut si primele probleme. In primul rand a descoperit ca piata online din Romania nu era foarte dezvoltata iar clientii evitau sa cumpere produse de pe internet. In plus nisa pe care a ales-o era una destul de complexa si pretentioasa avand in vedere ca produsele pe care le comercializeaza sunt folosite doar o perioada limitata de timp.
"Cand am pornit pe acest drum, nu prea aveam foarte multe optiuni cu care sa jonglez pentru un mix consistent de promovare. Strategia s-a dezvoltat in timp, odata cu dezvoltarea comertului online. Am investit in Google AdWords. Apoi am incercat si ne-am jucat cu tot ce am descoperit in materie de online. Unele tooluri se potrivesc, altele mai putin", explica Claudia.
In prezent pentru promovare foloseste Facebook si Google AdWords si isi analizeaza clientela pe site cu Google Analytics. Ea face si marketing de continut prin blogul si revista pe care le-a creat. Anul trecut a lansat o noua versiune a magazinului online care este responsive si pe mobil.
"Acum investim in marketingul online 20% din profit. Punem accent pe blogul magazinului pentru gravide si pe revista online dedicata femeilor care au devenit mame. Folosim email marketing, growth hacking si marketing afiliat. Cea mai puternica unealta ramane totusi experienta pe care o au gravidele in interactiunea cu magazinul online, experienta care genereaza awareness si reach mai mare decat orice ad din social media", explica antreprenoarea pentru startupcafe.ro.
In 2017 magazinul online a inregistrat o cifra de afaceri de 100 000 de euro iar comanda medie pe luna este de 350 de lei si are aproximativ 150 de clienti lunar.
In prezent are 3 angajati, iar serviciile de curierat, contabilitate, PR, marketing etc sunt externalizate. In 2018 planuieste sa deschida un showroom, sa dezvolte magazinul online pentru vanzari internationale si sa creasca numarul de produse si de servicii.
Claudia Stirbei este o tanara care a ales sa devina antreprenor in perioada maternitatii. Pornind de la nevoia personala, tanara a realizat ca exista o cerere reala pe piata si a lansat si gestionat un magazin online care vinde haine pentru femeile insarcinate, in valoare de 100.000 de euro pe an.
Claudia a renuntat la munca din multinationala si a ales sa inceapa o afacere pe cont propriu dupa ce a devenit mamica.
Tanara a investit 20.000 de euro in magazinul online pe care l-a lansat in 2011. Dupa lansare au aparut si primele probleme. In primul rand a descoperit ca piata online din Romania nu era foarte dezvoltata iar clientii evitau sa cumpere produse de pe internet. In plus nisa pe care a ales-o era una destul de complexa si pretentioasa avand in vedere ca produsele pe care le comercializeaza sunt folosite doar o perioada limitata de timp.
"Cand am pornit pe acest drum, nu prea aveam foarte multe optiuni cu care sa jonglez pentru un mix consistent de promovare. Strategia s-a dezvoltat in timp, odata cu dezvoltarea comertului online. Am investit in Google AdWords. Apoi am incercat si ne-am jucat cu tot ce am descoperit in materie de online. Unele tooluri se potrivesc, altele mai putin", explica Claudia.
In prezent pentru promovare foloseste Facebook si Google AdWords si isi analizeaza clientela pe site cu Google Analytics. Ea face si marketing de continut prin blogul si revista pe care le-a creat. Anul trecut a lansat o noua versiune a magazinului online care este responsive si pe mobil.
"Acum investim in marketingul online 20% din profit. Punem accent pe blogul magazinului pentru gravide si pe revista online dedicata femeilor care au devenit mame. Folosim email marketing, growth hacking si marketing afiliat. Cea mai puternica unealta ramane totusi experienta pe care o au gravidele in interactiunea cu magazinul online, experienta care genereaza awareness si reach mai mare decat orice ad din social media", explica antreprenoarea pentru startupcafe.ro.
In 2017 magazinul online a inregistrat o cifra de afaceri de 100 000 de euro iar comanda medie pe luna este de 350 de lei si are aproximativ 150 de clienti lunar.
In prezent are 3 angajati, iar serviciile de curierat, contabilitate, PR, marketing etc sunt externalizate. In 2018 planuieste sa deschida un showroom, sa dezvolte magazinul online pentru vanzari internationale si sa creasca numarul de produse si de servicii.
de Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 3.97 din 5 - 17 voturi.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit