Am auzit de nenumarate ori de la multe persoane ca si-ar dori sa isi deschida o afacere, dar nu stiu ce. Intr-adevar, oamenii vor sa fie unici, sa deschida ceva unic si sa fie cei care schimba lumea, insa nu mereu se intampla asta, poate o data la foarte multi ani.
Compania de comert electronic Bigcommerce a realizat un studiu din care reies cele mai bune idei de comert electronic pe care le-ai putea valorifica in 2014. Analiza datelor provine de la 50.000 dintre clientii lor de anul trecut, care au stabilit ca auto, bijuteriile, jucariile si jocurile si ingrijirea animalelor sunt zonele de crestere rapida pentru o companie.
Companiile care reprezinta idei de afaceri profitabile pentru anul 2014 ar fi urmatoarele:
1. Auto
2. Bijuterie
3. Ingrijirea animalelor de companie (tot ce tine de acestea)
4. Jucarii si hobby-uri
5. Magazin de mobila
6. Haine
7. Mancare si bautura
8. Carti, muzica si video-uri.
Conform studiului, cea care se afla pe treapta cea mai inalta cand vine vorba de crestere este magazinul auto, cu un procentaj de 89%. Deja cei mai mari vanzatori online, ca AutoZone si O’Reilly, au crescut veniturile in medie de 22%. Se pare ca cererea puternica pentru piata pieselor de schimb si a accesoriilor continua sa alimenteze vanzarile online. Pentru a tine pasul cu competitia, investeste in SEO si in strategii mobile.
Urmatorul pe lista afacerilor bune si in crestere este magazinul de bijuterii, care a inregistrat o crestere de 31%. Magazinul de carti, muzica si video-uri, insa, a inregistrat o scadere de 14%.
Conform trendurilor de crestere, magazinele au fost analizate din 3 puncte de vedere importante: crestere verticala (numarul de magazine), oferta verticala (dimensiunea medie), sanatatea verticala (venituri pe magazin).
Cum am mai spus, magazinul auto este cel mai profitabil, avand o crestere verticala de 25%, o oferta verticala sub 20%, iar cresterea veniturilor pe magazin fiind inregistrata in jurul valorii de 89%.
Bijuteriile si accesoriile sunt pe locul doi in top, cu o crestere a numarului de magazine de aproximativ 8%, o crestere a veniturilor de 31%, insa cu o scadere a ofertei verticale in jur de 5%.
Pe locul 3 se afla magazinul de jucarii si jocuri, cu o crestere a numarului de magazine cu 35%, o scadere a ofertei verticale cu 8% si cu o crestere a veniturilor de 22%.
Pe urmatoarele locuri in top se afla magazinul de animale si produse de ingrijire pentru acestea, de computere si software, de electronice, cele pentru nunti si mirese, sanatate si frumusete, arte si meserii, sport si recreari, de casa si gradina, mancare si bauturi, de haine si mobilier. Pe ultimul loc in topul afacerilor electronice este magazinul de carti, muzica si video-uri, care a inregistrat o crestere a numarului de magazine cu aproximativ 37%, insa a inregistrat o scadere a ofertei verticale cu aproximativ 15% si o scadere a veniturilor cu aproximativ 16%.
Tags: magazin onlineidei comert electronicafaceriafaceri profitabile