Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Magazinul tau online inspira incredere clientilor?
Iata un lucru care ar trebui sa puna pe ganduri pe toti detinatorii si reprezentantii magazinelor online. Studiile si statisticile efectuate de esantioane de internauti arata ca nu putem discuta despre comertul online ca despre un sector de incredere deplina. Sunt numeroase site-uri care ne pot aduce prejudicii, site-uri care ne pot frauda, site-uri care ne pot lua banii fara sa ne livreze produsele comandate.
Iata cum puteti dvs, ca detinator de magazin online sa va asigurati ca internautii nu vor abandona cosurile din lipsa de incredere:Propriul meu plan de afaceri
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
1. Magazinele online prezinta mai multa incredere cand avem in footerul fiecarei pagini informatii referitoare la firma prin intermediul careia efectuam comert online.
2. Magazinele online care detin o pagina "Echipa noastra" se bucura de credibilitate sporita. Sa recunoastem ca nu toate magazinele online au o asemenea pagina care sa clasifice diversi profesionisti pe pozitiile ocupate. Am dori sa vedem un director de marketing, un manager superior, un sef al departamentului de customer care samd. Sunt necesare poze si descrierea pozitiei ocupate.
3. Magazinele online trebuie sa detina si o pagina care sa furnizeze toate datele de contact catre reprezentanti. Nu de putine ori se intampla ca un internaut sa doreasca sa primeasca mai multe informatii din partea unui reprezentant al firmei. Se poate sa vrem sa ne asiguram ca nu vom fi taxati in plus pentru serviciile de livrare, sa aflam mai multe detalii despre produse sau despre intervalul de timp in care ne vor fi livrate produsele. Asigurati-va ca detineti personal gata sa preia orice apel telefonic, la un program cat mai extins.
4. Nu neglijam nici faptul ca avem nevoie de fotografii clare si de calitate pentru produsele noastre si de descrieri cat mai detaliate.
5. Nu in ultimul rand, un forum ar fi excelent pentru cresterea increderii internautilor in magazinele noastre online. Ca si cumparatori, vrem sa aflam ce au de spus alte persoane care au achizitionat produsele care ne intereseaza si pe noi, care sunt parerile lor referitoare la serviciile pe care le presteaza firma, cat de multumiti sunt si daca vor mai efectua cumparaturi pe site-ul in cauza.
Articole conexe
Magazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online
de Bianca Tila10 avantaje ale unui magazin online fata de unul fizic
de Idei de afaceriCum sa ai succes cu un magazin online
de Alina ConstantinescuCum poti sa iti deschizi rapid un magazin online cu costuri minime
de Alina ConstantinescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit