de Bianca Tila
24 Oct. 2022
906
Netflix a castigat 2,41 milioane de abonati noi, la nivel mondial in perioada iulie - septembrie. Acest rezultat este dublu fata de numarul asteptat de Wall Street, de 1,07 milioane de abonati noi.
Premierele noilor sezoane de seriale populare, planul nou de streaming cu reclame si incurajarea oamenilor de a urmari seriale si filme au favorizat numarul mare de noi abonati, conform unei analize derulate de analistii XTB Romania, casa de brokeraj pe burse internationale.
"Acest lucru este semnificativ, deoarece gigantul din sectorul de streaming, care ofera divertisment de seara popular, a cunoscut o scadere dramatica de 1,2 milioane de abonati in prima jumatate a anului 2022. Concurenta in crestere pe piata furnizorilor de streaming poate fi invocata drept motiv, dar Wall Street vrea sa vada rezultate, nu scuze", se arata in analiza de specialitate.
In prezent, Netflix are 223,1 milioane de abonati in intreaga lume, acumuland un venit de 7,92 miliarde de dolari. Comparativ cu prognoza initiala de 7,85 miliarde de dolari, acum se inregistreaza o crestere de 6% in trimestrul III din 2022.
In ceea ce priveste castigul pe actiune, acesta a ajuns la 3,10 dolari. Astfel, este in crestere cu 43,1% de la an la an (22,22 dolari).
"Netflix a decis sa incerce "lovitura de gratie" si a lansat previziuni ambitioase, precum castigarea a 4,5 milioane de noi abonati pana la sfarsitul anului, depasind usor estimarea Wall Street de 4,2 milioane.
Se pare ca cifra poate fi mai mult decat un stimulent frumos pentru investitori. In timpul trimestrului, Netflix a lansat episoadele finale ale celui de-al patrulea sezon al hitului SF "Stranger Things", precum si serialul "Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story", care a devenit unul dintre cele mai vizionate seriale Netflix din toate timpurile.
In plus, la inceputul lunii noiembrie, Netflix va introduce un plan de streaming de 7 USD pe luna, cu reclame pentru a atrage clienti frugali. Mai mult, pentru Q4 Netflix planuieste premiere ale unui nou sezon al serialului britanic despre familia regala, "The Crown", si o continuare a filmului din 2019, "Knives Out", noteaza sursa citata.
Potrivit previziunilor companiei, nivelul de peste 230 de milioane de abonati ar putea fi atins inca din primul trimestru a anului 2023. De asemenea, planul de a introduce o optiune cu reclame a fost primit pozitiv de catre analisti.
Reclamele de pe platforma de streaming ar putea aduce venituri suplimentare cuprinse intre 1 - 2 miliarde de dolari, pana in anul 2024.
Reprezentantii companiei au estimat ca acest an va fi incheiat de catre concurenti cu pierderi operationale combinate de "mult peste 10 miliarde de dolari", fata de profitul operational anual asteptat al Netflix, intre 5 - 6 miliarde de dolari.
De asemenea, compania mai are un motiv de fericire, aniversarea intrarii platformei de streaming in industria jocurilor. In acest sens, Netflix ofera o baza de 35 de jocuri, iar 55 se afla deja in productie. Multe dintre acestea sunt bazate pe IP-ul Netflix.
de
Bianca Tila Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.
Tags: netflixplatforma de streamingxtb romania