Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Semnificatia celor mai utilizati termeni din marketing online!

de Ilinca Dobrescu 28 Aug. 2012 3645
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Am auzit de SEO, am mai auzit si de Pay Per Click si de multi alti termeni care tin de domeniul marketing-ului online si, pentru unii, de domeniul SF. Acestia sunt cei care inca nu s-au familiarizat complet cu semnificatia acestor termeni destul de complicati. Haideti sa vedem ce inseamna fiecare termen folosit in mod frecvent in domeniul marketing-ului online pentru a ne imbogati putin cunostintele.

Iata cele mai utilizate acronime din marketing-ul online si ce semnifica ele, conform marketingportal.ro:

1. PPC (Pay Per Click) se refera la metoda de promovare prin intermediul careia advertiserii platesc o suma fixa sau variabila de bani pentru fiecare internaut care da click pe reclamele lor. Platforma cea mai populara care integreaza acest sistem este Google Adwords.

2. SEM (Search Engine Marketing) este un termen care se refera la totalitatea tehnicilor de internet marketing prin intermediul carora se creste vizibilitatea unui site, incluzand SEO si PPC.

3. SERP ( Search Engine Results Page) indica pagina pe care sunt afisate rezultatele motorului cu referire la o anumita cautare. Spre exemplu, un specialist SEO ii poate spune clientului ca i-a adus site-ul pe prima pagina SERP pentru anumite cuvinte cerute.

4. CRO ( Conversion Rate Optimization) este o activitate prin intermediul careia se creste rata unui call-to-action, fie ca incerci sa cresti numarul de abonati, numarul de cumparatori sau numarul de fani in retelele de socializare.

5. CTR (Click-through rate) reprezinta un raport care arata frecventa cu care vizitatorii dau click pe reclamele vizionate.

6. PR (Page Rank) indica importanta unei pagini web, de la 1 la 10.

7. CPM se refera la costurile pentru o mie de vizualizari sau o mie de impresii. Reclamele CPM sunt platite chiar daca au fost sau nu click-uri.

8. CPC ( Cost per Click) reprezinta metoda de masurare a unei campanii pentru reclamele vizulizate la click.


Tags: ppcsemserpcpccpmacronime marketing onlinetermeni marketing

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]