Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vicepresedinte IBM Software: companiile sa fie atente la site-urile proprii chiar daca nu au magazine online, altfel pierd increderea clientilor

de Adela Simonescu 26 Sep. 2011 2992
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Intr-un interviu acordat publicatiei ZF, Buell Duncan, vicepresedintele IBM Software afirma : “Consumatorii si-au schimbat atat de mult obiceiurile de achizitie a produselor si serviciilor incat companiile trebuie sa fie foarte atente cu propriile pagini web si experienta online pe care le-o ofera utilizatorilor, chiar daca nu au un magazin pe internet”.

De asemenea, Buell Duncan mai afirma pentru ZF "Ca si consumator as putea sa nu cumpar ceva online, dar cu totii stim ca e foarte importanta experienta online, si cat de mult influenteaza experienta pe site-ul unei companii decizia de a cumpara sau nu ceva.

Astfel ca acum companiile, mai mult ca oricand, trebuie sa se asigure ca utilizatorii lor au o experienta excelenta online. Ei trebuie sa se uite: cum arata portalul lor; cum este acesta conectat la sistemele lor de business; cum pot sa ofere informatii consumatorilor.

Si in acelasi timp, companiile trebuie sa analizeze feedbackul clientilor, fie ca este vorba de Facebook, de Twitter sau de alte retele sociale. Pentru ca daca utilizatorii isi schimba procesele de achizitie, companiile care isi vor transforma rapid procesele de business vor fi intr-o pozitie mult mai buna sa castige cota de piata".

Intr-adevar, afacerile online se pot dovedi afaceri extreme de profitabile atunci cand au grija deosebita la prezenta online pe care si-o construiesc si si-o consolideaza de-a lungul timpului. Reputatia unei afaceri online construieste increderea pe care o vom castiga in fata clientilor si potentialilor nostri clienti. Pe incredere se bazeaza si disponibilitatea de achizitionare si dezvoltarea loialitatii clientilor cu care colaboram.
 Sursa: ZF
 


Tags: ibmafaceriafaceri onlineprezenta onlinemagazin online

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Magazin online in 7 pasi. Ce sa iei in calcul daca vrei sa incepi un business online

de Bianca Tila
06 Sep 2024
Orice afacere are nevoie de prezenta online, iar un site web bine realizat va aduce succesul afacerii imediat. Nu se putea mai usor sa-ti faci un...

Afaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes

de Bianca Tila
07 Aug 2024
Spiritul antreprenorial a inceput sa prinda la romani, avand in vedere ca tot mai multi tineri viseaza la o afacere. De cele mai multe ori, produsele...

Industria de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri

de Bianca Tila
25 Oct 2022
Industria dezvoltatoare de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri din ultimii cinci ani. Comparativ cu 2020, acum s-a inregistrat o...

10 avantaje ale unui magazin online fata de unul fizic

de Idei de afaceri
20 Aug 2024
Magazinele online au cucerit piata in Romania si din ce in ce mai multi antreprenori aleg sa-si desfasoare afacerile pe Internet. Inainte de a te...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]