Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 tehnici de branding pe care orice agentie de marketing online trebuie sa le stapaneasca

de Idei de afaceri 01 Oct. 2019 2747
4 tehnici de branding pe care orice agentie de marketing online trebuie sa le stapaneasca
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice brand cunoscut in online a trecut printr-o serie de procese importante, care au necesitat investitii majore, dar mai ales continuitate si consistenta. Fara aceste atuuri, diferentierea unui brand nu ar putea avea loc, iar alti competitori ar putea lua din market share. De aceea, pentru a cunoaste succesul, va trebui sa investesti pe termen lung in branding si, implicit, in marketing online!

Prin urmare, iti prezentam patru modalitati eficiente de branding la care trebuie sa fii atent, mai ales daca ai ales sa colaborezi cu o agentie marketing online:


1. Un site accesibil si usor de navigat


Orice business online trebuie sa aiba o fundatie solida, precum un site aspectuos, dar si bine pus la punct din punct de vedere tehnic. Acesta reprezinta oglinda business-ului tau, motiv pentru care trebuie sa atraga atat din punct de vedere vizual, cat si din cel al continutului. 


De asemenea, site-ul trebuie sa fie usor de folosit pentru orice potential client. Asadar, oricat de mult ai investi in serviciile unei agentii de marketing online, exista posibilitatea de a pierde clienti daca acestia sunt dezamagiti de aspectul site-ului!


2. Creeaza continut de calitate


Orice potential client iti va evalua credibilitatea inainte de a achizitiona produsele sau serviciile pe care le oferi. De aceea, va trebui sa te asiguri ca tu sau agentia de marketing online cu care colaborezi creati continut de cea mai buna calitate, atat in ton cu particularitatile business-ului tau, cat si cu ultimele tehnici de branding. 


Un business de succes trebuie sa spuna o poveste, incepand cu sloganul companiei, pana la articolele de blog de specialitate. O tehnica buna pentru a verifica acest lucru este de a-ti adresa o serie de intrebari:


  • Oferi sfaturi valoroase celor interesati de domeniul tau de activitate?
  • Pari credibil?
  • Le transmiti oamenilor informatii noi, care aduc plus valoare in vietile lor?
  • Exista exemple sau studii de caz care sa valideze informatiile oferite?

Aceste intrebari sunt esentiale, deoarece contribuie la autenticitatea si credibilitatea modelului tau de afacere, atribute esentiale in orice strategie de marketing online.


3. Acorda atentie si strategiilor de social media


In prezent, exista multe agentii de marketing online care integreaza si servicii de promovare in social media. Astfel, reputatia ta va lua avant daca te bucuri de vizibilitate pe Facebook, Instagram, LinkedIn sau Twitter. 


Pune-ti urmatoarea intrebare: Ai o strategie de social media pentru a atrage cat mai multi clienti?


Poti share-ui articole de blog interesante, prezente pe site-ul tau, precum "Top 5.." sau "Cum sa..". Astfel, vei atrage atentia asupra brandului tau, iar cu o prezenta consistenta iti vei cladi in timp o reputatie solida pe site-urile de social media. 


4. Asigura-te ca agentia de marketing online iti ofera si servicii de SEO 


In ultimul timp, marketing-ul online este tot mai strans legat de SEO (Search Engine Optimization). Cu toate acestea, tehnicile SEO nu sunt atat de vizibile pentru publicul larg, majoritatea nefiind cunoscute de antreprenori. Din acest motiv, aceste tehnici trebuie lasate pe mana specialistilor, precum agentiile specializate de marketing online.


Antreprenorii aflati la inceput de drum pot fi reticenti sa semneze un contract cu o agentie de marketing online, cu toate ca serviciile de SEO aduc in prezent cele mai mari beneficii, precum si cel mai mare ROI (Return on Investment). 


Prin urmare, optimizarea SEO reprezinta o suma de tactici, care conduc la o pozitionare mai buna a site-ului tau in pagina de rezultate Google, dar si a altor motoare de cautare. Aceste tactici fac referire atat la optimizarea On-page (optimizarea propriu-zisa a site-ului) cat si la cea Off-Page (link-uri de pe alte site-uri catre site-ul tau). 


Tine cont de aceste 4 tehnici de branding, pe care orice agentie de marketing online cu care alegi sa colaborezi trebuie sa le cunoasca! Iar in cazul in care deja colaborezi cu o agentie, acum poti verifica daca aceasta aplica tacticile descrise mai sus!

 


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: agentie marketingmarketing onlinebranding

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]