Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 Greseli pe care sa nu le faci atunci cand realizezi website-ul afacerii tale
Website-ul unei afaceri reprezinta cartea de vizita activa a business-ului. Este elementul reprezentativ al afacerii, motiv pentru care trebuie sa arate intotdeauna impecabil. Iata ce greseli nu ai voie sa faci atunci cand realizezi website-ul!
- Website neadaptabil pe tableta si telefon. Prima si cea mai mare greseala atunci cand iti construiesti un website este sa nu il adaptezi in functie de instrumentele de pe care urmeaza sa fie vizionat, respectiv tableta sau telefon. In urma cu mai multi ani, Google a anuntat faptul ca 7 din 10 oameni obisnuiesc sa faca mai multe cautari pe Google de pe telefonul mobil, asa ca adaptabilitatea website-ului este esentiala.
- Lipsa optimizarii SEO. SEO inseamna sa iti adaptezi textele in functie de cerintele Google, dar si sa transmiti un mesaj corect si concis publicului tinta, intr-o maniera cat mai atractiva. In 2019 SEO este cel mai important instrument al unui website deoarece optimizarea motoarelor de cautare are un impact major pentru public.
- Timp de incarcare prea mare. De regula, in urma mai multor studii, s-a confirmat faptul ca un client pleaca de pe un site daca pagina pe care o cauta nu se deschide in mai putin de 3, maxim 5 secunde Utilizatorii care observa un timp de incarcare urias atunci cand intra pe un website, vor evita sa se mai intoarca a doua oara pe acelasi site.
- Lipsa upgrade-urilor. Pentru ca mediul online se dezvolta cu rapiditate, majoritatea oamenilor se asteapta ca in momentul in care intra pe un site sa fie informati in totalitate corect. Nu vor sa citeasca informatii in jumatati de masura sau informatii eronate, asa ca site-ul trebuie obligatoriu sa fie updatat in timp real.
- Call to action nefavorabil. Informatia care te duce catre vanzare trebuie sa fie cat mai atractiva, un indemn simplu care sa te provoace catre actiune. Un website realizat corect inseamna ca elementele call to action sa fie pozitionate cat mai vizibil in site, tocmai pentru a incita vizitatorul la actiune. In caz contrar, site-ul nu va aduce vanzari.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit