Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 secrete care te ajuta sa creezi un brand de impact

de Alexandra Popescu 20 Iun. 2014 2622
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pentru a crea impactul in afaceri trebuie sa ai rabdare, ambitie si perseverenta, ceea ce The Mars Agency a si avut. Mars Advertising, asa cum era numele initial, s-a lansat in 1973, fondatorul fiind Marilyn Barnett, un mic "pestisor" pe scena de retailer advertising de atunci. Fiul sau, Ken, a inceput sa se bucure de aceasta firma cativa ani mai tarziu, el stiind ca este nevoie sa isi gaseasca nisa pe piata saturata.

 
De la inceput stiau ca vor trebui sa iasa in evidenta. Cum comerciantii erau si clientii lor, acestia au facut o miscare indrazneata, implicand consumatorii si producatorii pentru a sculpta un punct in "shopper marketing", strategie ce studia comportamentul consumatorilor drept cumparatori in diferite formate.
 
Shopper marketingul a evoluat intr-o industrie de miliarde de dolari, fiind o tranzitie mare si pentru Mars Advertising. Ei sunt unii din liderii, la nivel global, si-au construit birouri langa fiecare retailer important si au scris strategii de marketing pentru fiecare brand, mutare ce i-a ajutat sa iasa in evidenta. 
 
Dupa 40 de ani, a fost timpul sa se rebranduiasca, schimband Mars Advertising in The Mars Agency. Pe durata procesului, au stiut ca trebuie sa fie siguri de fiecare aspect al companiei si s-au concentrat pe potrivirea noului brand. Pentru asta, au avut 5 zone pe care s-au concentrat, zone pe care le-au impartasit si de unde puteti invata si voi:
 
1. Revin-o la comunitatea si echipa ta. The Mars Agency a revenit la personal in timp ce se concentra pe cresterea comunitatii. Angajatii ii stiau ca "martienii" care rulau programe precum "Start Small", un program social de responsabilitate. Programul rula unitati de donatie pentru non-profit, cum sunt pompierii si companii care primeau donatii. Compania le-a dat angajatilor o luna sa se ofere voluntari pentru propriile proiecte de caritate.
 
2. Afla de unde vine spiritul tau si hraneste-l. In 2004, compania s-a confruntat cu un incendiu puternic, care a distrus tot, asa ca, in timpul rebranduirii, a sarbatorit 10 ani de crestere post-incendiu cu o concentrare pe spiritul agentiei. Au setat o sala din oras lunar pentru companie prin video, cinstind succesele individuale si ale companiei, aducand speakeri ca AOL Futurist pentru a educa echipa. 
 
3. Creeaza o modalitate pentru a acoperi lacunele generatiei angajatilor tai. Angajatii educati sunt angajatii motivati, spunea Rob Rivenburgh. The Mars Agency a infiintat "Operation Digital", unde tinerii martieni ii pot atrage pe cei mai in varsta pentru a-i invata si a-i dezvolta in noua tehnologie.
 
4. Cunoaste-ti valorile si traieste cu ele. Cu valorile fundamentale concentrate in jurul colaborarii, maiestriei, inovatiei, inteligentei si curiozitatii, agentia se intreaba pe sine tot timpul ce ar putea face compania mai buna. Cauta mereu oportunitati si tehnologii pentru a le aduce pe piata, fiind nevoie intotdeauna de o schimbare.
 
5. Stabileste-ti obiectivele si inspira cresterea. Spiritul companiei este cel care ii ajuta sa dea foc trecutului. Fiind o companie independenta, nu au un consiliu de administratie care sa ia deciziile, ceea ce le permite sa se simta ca o familie. Obiectivele lor sunt mari, la fel si cresterea, dorind sa isi extinda portofoliul, dar sa ramana independenti si sa isi educe clientii.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceribrandsecrete afaceriimpact in afacerisfaturi afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

De la afaceri mici la afaceri mari si invers

de Idei de afaceri
09 Feb 2023
Antreprenoriatul este actul de a fi antreprenor sau “cineva care profita de inovatie, finante si afaceri, intr-un efort de a transforma ideile si...

Promovarea afacerii pe Amazon. Nume si slogan

de Idei de afaceri
14 Iun 2024
Numele marcii este probabil printre putinele detalii la care e greu sa aduci alte schimbari mai tarziu. De aceea este esential sa alegi bine de la...

Productia si serviciile. Procesele de productie in afacerile agricole

de Idei de afaceri
11 Mar 2024
Procesul de productie reprezinta ansamblul operatiunilor care vizeaza activitati economice organizate social ce consta in obtinerea de bunuri...

Planificarea afacerii. Strategia de marketing

de Idei de afaceri
29 Mar 2024
Din punctul de vedere al planificarii de afaceri, strategia este ansamblul de operatii realizate in vederea atingerii unui obiectiv. Strategia de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]