Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 sfaturi esentiale de la Richard Branson

de Florin Amariei 18 Mai. 2020 6004
3.97 din 16 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Richard Branson a infiintat compania Virgin in 1970, pe cand avea 20 de ani. Este singurul antreprenor care a lansat 8 afaceri de miliarde in 8 industrii diferite - si a reusit toate aceste lucruri fara sa aiba o diploma specializata.

1. Nu face nimic din ceea ce NU iti place.
 
Gestionarea unei afaceri necesita sange, sudoare si lacrimi (precum si multa cafea). Dar la finele zilei, spune Branson, ai construit ceva de care poti fi mandru. „Cand am pus bazele Virgin, intr-un subsol din vestul Londrei, nu exista niciun plan sau vreo strategie. Nu am dorit sa construiesc un imperiu…Pentru mine, construirea unei afaceri se refera la a face acel lucru de care sa fiu mandru; vreau sa aduc la un loc oamenii talentati si sa creez ceva care sa faca diferenta, in vietile tuturor", spune Branson.
 
 
2. Alege-ti numele cu grija.
 
Brandul Virgin, prin unicitatea sa, a conferit o anumita imagine companiei. Branson s-a asigurat ca VIRGIN va insemna ceva, va avea o anumita valoare, va oferi servicii imbunatatite, printr-o abordare proaspata, chiar revolutionara. Branson spune ca ales numele Virgin in timpul unei intalniri. „Intr-o seara, stateam la un 
pahar cu un grup de fete de 16 ani, cautand un nume pentru magazinul de discuri". „Au fost vehiculate multe idei, printre care si Virgin. A fost riscant, mi-a placut, dar a atras atentia tuturor".
 
 
3. Prima impresie este totul. La fel si a doua.
 
Prima impresie pe care o faci clientilor va fi si ultima. Este extrem de importanta, spune Branson, ca si a doua. A doua oara, clientul ia legatura cu Virgin, deoarece are probleme cu un produs/serviciu. Depinde de tine cum vei reprezenta compania in situatii mai putin placute.

 
4. Clientul are mereu dreptate, in cea mai mare parte a timpului.
 
Clientul are mereu dreptate, cu exceptia situatiilor in care…GRESESTE. Si el este om. Opiniile sale sunt importante, dar nu ar trebui sa construiesti un serviciu de asistenta clienti doar pe baza premisei ca firma ta nu va pune NICIODATA la indoiala vorbele acestora. Multi antreprenori cred ca serviciul de genul CLIENTUL ARE MEREU DREPTATE le va imbunatati afacerea. Nimic mai fals.
 
 
5. Fii LIDER, nu SEF.
 
Branson considera ca imaginea traditionala a Sefului este perimata. Un sef ordona, in timp ce un lider organizeaza, administreaza, gestioneaza. Un lider de exceptie nu este doar acela care isi pune ideile in practica, ci si un individ care ii invita pe ceilalti sa vina cu propriile solutii.

Noi iti uram succes!


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: sfaturi afacerisfaturi businesscitate succespovesti de succes

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.97 din 5 - 16 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]