Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 actiuni tabu in privinta pitching-ului in afaceri

de Alexandra Popescu 31 Iul. 2014 3171
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Indiferent ca pregatesti pitch-ul afacerii tale pentru investitori sau doar runda initiala, misiunea ta este sa le inciti acestora interesul si sa furnizezi dovezi irefutabile ale unei potentiale cresteri. Vei avea, probabil, mai putin de 10 minute pentru a realiza asta si vei concura cu alte zeci de afaceri care au nevoie de capital.

 
In continuare sunt prezentate cateva actiuni tabu fundamentale privind afacerile:
 
1. Nu pitch-ui orice investitor in baza ta de date
Sa faci o conexiune de succes cu investitorii este mai mult decat utilizarea Match.com. Cerceteaza ceea ce investitorii individuali finanteaza si tine seama de criteriile si preferintele in materie de industrie. Acestia au timp limitat pentru a se concentra pe industrii specifice. Pitching-ul pentru toata lumea de pe lista ta poate afecta reputatia atunci cand esti in cautare de capital pentru urmatoarea idee mareata.
 
2. Evita apelarea la rece a fiecarui investitor pentru a rezerva o intalnire
Intotdeauna obtine un intro de la cineva pe care un investitor il respecta. Conform Business 2 Community, doar 2% dintre apelurile la rece duc la o intalnire. Investitorii il interpreteaza ca pe un motiv de a filtra cu cei care nu sunt avansati in cercetarea si prospectarea corecta. 
 
3. Nu iti asuma rezolvarea unei mari probleme prin solutia ta
Nu iti asuma nimic! Fii sigur ca solutia ta rezolva o problema mare. Investitorii cauta sa investeasca intr-un risc scazut, in produse cu o mare crestere si servicii care vor returna un profit. Produsul tau trebuie sa fie sustinut de cercetare, iar problema trebuie sa aiba valoarea de rezolvare. 
 
4. Conducerea clara a industriei speak
Fiecare industrie are jargonul sau. In cel mai bun caz, un astfel de limbaj ofera o prescurtare care lasa insiderii sa comunice cu usurinta. In cel mai rau caz, unele fraze ascund sensul cuvintelor si confera un aer nejustificat al auto-importantei. Fii inteligent cu privire la invatarea si folosirea corecta a acestor cuvinte!
 
5. Nu sari intr-o categorie aglomerata
Daca vrei sa lansezi un start-up intr-o categorie de afaceri cu o multime de jucatori existenti, asigura-te ca firma ta se diferentiaza pe aceasta piata. Vezi ce produse sau servicii fac ideea ta aparte, cum vei face piata diferita si asigura-te ca acest lucru este evident.
 
6. Evita sa lucrezi fara o retea
Fii sigur ca poti rezuma pitch-ul in cinci minute si poti rula o prezentare de o jumatate de ora. Pregateste-te pentru unele intrebari pe care investitorii ti le-ar putea adresa. Cu cat mai repede vei oferi un raspuns clar si bun, cu atat mai repede investitorii vor dori sa investeasca in afacerea ta.
 
7. Nu lasa livrarea sa contrazica intentia ta
Unul dintre cele mai noi domenii de cercetare de piata implica analiza de emotie sau ceea ce o voce le spune celorlalti despre speaker. Desi ai putea crede ca prezinti intr-un ton serios, inteligent, noua tehnologie poate analiza vocea ta si ar putea dezvalui cat de obosit si exasperat esti. Vrei sa testezi si sa rafinezi livrarea ta inainte sa apari in fata unui public? O noua aplicatie, Moodies, va inregistra 20 de secunde din speech-ul tau si iti va oferi o critica, permitandu-ti sa lucrezi cu vocea inainte sa te prezinti in fata publicului.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoripitchinvestitiiinvestitorisfaturi antreprenorisfaturi afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Provocarile antreprenoriatului (si cum sa le depasesti)

de Bianca Tila
18 Iul 2024
Multi dintre noi privim antreprenoriatul precum o usa a libertatii, bogatiei si idealului. Cu toate acestea, realitatea ne arata cum multi...

De la afaceri mici la afaceri mari si invers

de Idei de afaceri
09 Feb 2023
Antreprenoriatul este actul de a fi antreprenor sau “cineva care profita de inovatie, finante si afaceri, intr-un efort de a transforma ideile si...

Promovarea afacerii pe Amazon. Nume si slogan

de Idei de afaceri
14 Iun 2024
Numele marcii este probabil printre putinele detalii la care e greu sa aduci alte schimbari mai tarziu. De aceea este esential sa alegi bine de la...

Antreprenoriat pasiv. Cum poti deveni un business angel de succes

de Idei de afaceri
05 Ian 2023
Un business-angel este o persoana cu experienta anterioara semnificativa si de succes in business, preferabil ca antreprenor in serie, pentru a putea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]