Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

A fi sau a nu fi "politically correct" in afaceri

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ai observat lipsa comunicarii reale in lumea in care traim? Nu este usor, pentru ca sunt atatia oameni carora le lipsesc capacitatile necesare pentru a comunica cu cei care au experienta in comunicare.

 
Acest lucru este evident in cercurile academice, in reportaje, in marketing si chiar in fictiune. Termenul de "politically correct" este un eufemism pentru dificultate, provocare sau oportunitate. O problema nu este o provocare, ci o problema. Provocarea poate fi dificila -pierdem ceva energie cand ne abatem de la ceea ce trebuie sa facem. 
 
Un CEO al unei companii s-a adresat astfel multimii adunate la o conferinta:
"In trecut, produsul nostru a fost sub-optimizat din pozitia performanta". Ceea ce a vrut de fapt sa spuna CEO-ul respectiv a fost:"Produsul nostru nu a functionat". 
 
Ideea este urmatoarea: daca ai de gand sa comunici, vorbeste si scrie clar. Avand o topica incalcita ar putea determina oamenii sa intre in ceata sau sa-i adoarma. Acest lucru este important atunci cand lucrezi in domeniul copywritingului. Nimanui nu-i place sa fie vandut, asadar trebuie sa ai standarde inalte ca sa poti vinde ceea ce ai de vandut. 
Daca ai de oferit ceva valoros cu adevarat, iti permiti s-o spui cu voce tare. Daca gasesti calea sinceritatii, ai nevoie sa examinezi calitatea serviciilor sau produselor pe care le oferi. 
 
Vorbitul clar nu inseamna mai putin tact. Sinceritatea nu este scuza pentru nesimtire. Comunicarea este o arta prezenta in aceasta ecuatie. Dar frumusetea artei consta in libertatea ei de expresie. 
 
Nu te lasa prins in "reguli" care iti spun ceea ce ar trebui sa faci, ce sa scrii sau ce sa vorbesti. Daca stii care sunt intentiile tale si iti atragi publicul sau cititorul, atunci vei simti creativitatea instalandu-se in mintea ta.
 
Ca rezultat, oamenii vor crede despre tine care esti intelegator, placut si de incredere.
 
Sursa: smallbiztrends.com
 


Tags: afaceripolitically correctcomunicarecopywritingsfaturi afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]