Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce se intampla cand companiile noastre castiga increderea clientilor si angajatilor?

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Increderea este cel mai de pret bun al unei companii si se construieste greu, in timp, putand fi pierduta imediat, cu sanse mici de a fi recastigata din nou, noteaza Traian Nastase pe blogul sau.

Conform sursei, increderea intr-o companie aduce efecte substantiale, precum:

- mai multi clienti fideli
- veniturile se stabilizeaza
- fata de aceste companii exista o mai mica sensibilitate la pret
- companiile sunt perceputa ca avand produse de calitate mai puternica
- companiile comunica mai eficient
- companiile sunt mai inovative si se adapteaza mai usor la schimbare
- companiile care beneficiaza de incredere sporita formeaza mai usor aliante de afaceri
- angajeaza mai usor oameni valorosi si se bucura de un nivel mai redus al fluctuatiei de personal. Angajatii sunt mai satisfacuti si mai implicati in munca, cu un nivel mai mare de productivitate.


Evident, dupa cum deja am mentionat si dupa cum deja stim ca stau lucrurile, increderea de care se bucura un brand se consolideaza in timp, cu eforturi serioase. Este deosebit de dificil sa castigi increderea clientilor, presei, angajatilor, investitorilor. Si este deosebit de usor sa o pierzi.

Sa tinem cont si de faptul ca deseori, clientii se pun in tabere diferite fata de branduri. Le percepem ca pe forte straine care doresc sa ne bifeze in tabara lor. Ne simtim ca niste cifre care vor decide in favoarea cui se va termina razboiul, competitia dintre branduri.

Si, de ce nu recunoastem, de foarte multe ori tratam cu reticenta orice mesaj de promovare ce vine din partea brandurilor. Tindem sa punem sub semnul indoielii si al intrebarilor toate promisiunile pe care brandurile ni le fac. Sa fie adevarat? Sa fie o simpla promisiune?

Noi decidem, prin intermediul actiunilor pe care le intreprindem, daca vom castiga increderea clientilor si angajatilor nostri. Prin actiunile din prezent, vom contura viitorul, cu toate victoriile pe care le asteptam.

Incepeti sa construiti increderea in brandurile voastre de astazi!


sursa foto: www.freegreatpicture.com


Tags: incredere in brandafaceri de succesincredere in afacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]