Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce se intampla cand companiile noastre castiga increderea clientilor si angajatilor?
Increderea este cel mai de pret bun al unei companii si se construieste greu, in timp, putand fi pierduta imediat, cu sanse mici de a fi recastigata din nou, noteaza Traian Nastase pe blogul sau.
Conform sursei, increderea intr-o companie aduce efecte substantiale, precum:
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Criptomonede Ghid practic pentru incepatori

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
- mai multi clienti fideli
- veniturile se stabilizeaza
- fata de aceste companii exista o mai mica sensibilitate la pret
- companiile sunt perceputa ca avand produse de calitate mai puternica
- companiile comunica mai eficient
- companiile sunt mai inovative si se adapteaza mai usor la schimbare
- companiile care beneficiaza de incredere sporita formeaza mai usor aliante de afaceri
- angajeaza mai usor oameni valorosi si se bucura de un nivel mai redus al fluctuatiei de personal. Angajatii sunt mai satisfacuti si mai implicati in munca, cu un nivel mai mare de productivitate.
Evident, dupa cum deja am mentionat si dupa cum deja stim ca stau lucrurile, increderea de care se bucura un brand se consolideaza in timp, cu eforturi serioase. Este deosebit de dificil sa castigi increderea clientilor, presei, angajatilor, investitorilor. Si este deosebit de usor sa o pierzi.
Sa tinem cont si de faptul ca deseori, clientii se pun in tabere diferite fata de branduri. Le percepem ca pe forte straine care doresc sa ne bifeze in tabara lor. Ne simtim ca niste cifre care vor decide in favoarea cui se va termina razboiul, competitia dintre branduri.
Si, de ce nu recunoastem, de foarte multe ori tratam cu reticenta orice mesaj de promovare ce vine din partea brandurilor. Tindem sa punem sub semnul indoielii si al intrebarilor toate promisiunile pe care brandurile ni le fac. Sa fie adevarat? Sa fie o simpla promisiune?
Noi decidem, prin intermediul actiunilor pe care le intreprindem, daca vom castiga increderea clientilor si angajatilor nostri. Prin actiunile din prezent, vom contura viitorul, cu toate victoriile pe care le asteptam.
Incepeti sa construiti increderea in brandurile voastre de astazi!
sursa foto: www.freegreatpicture.com
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Cultura castravetelui anti-diabet
Castravetele amar cea mai profitabila cultura agricola din Romania la momentul actual

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Realizati felicitari decupate Avantajul lor Se vand excelent si au o profitabilitate extraordinara la care alte afaceri pot doar visa

[GHID PRACTIC] Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afla toate dedesubturile activitatii de realizare de sapun natural de la un producator cu ani intregi de experienta
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit