Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce se intampla cand companiile noastre castiga increderea clientilor si angajatilor?
Increderea este cel mai de pret bun al unei companii si se construieste greu, in timp, putand fi pierduta imediat, cu sanse mici de a fi recastigata din nou, noteaza Traian Nastase pe blogul sau.
Conform sursei, increderea intr-o companie aduce efecte substantiale, precum:Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
- mai multi clienti fideli
- veniturile se stabilizeaza
- fata de aceste companii exista o mai mica sensibilitate la pret
- companiile sunt perceputa ca avand produse de calitate mai puternica
- companiile comunica mai eficient
- companiile sunt mai inovative si se adapteaza mai usor la schimbare
- companiile care beneficiaza de incredere sporita formeaza mai usor aliante de afaceri
- angajeaza mai usor oameni valorosi si se bucura de un nivel mai redus al fluctuatiei de personal. Angajatii sunt mai satisfacuti si mai implicati in munca, cu un nivel mai mare de productivitate.
Evident, dupa cum deja am mentionat si dupa cum deja stim ca stau lucrurile, increderea de care se bucura un brand se consolideaza in timp, cu eforturi serioase. Este deosebit de dificil sa castigi increderea clientilor, presei, angajatilor, investitorilor. Si este deosebit de usor sa o pierzi.
Sa tinem cont si de faptul ca deseori, clientii se pun in tabere diferite fata de branduri. Le percepem ca pe forte straine care doresc sa ne bifeze in tabara lor. Ne simtim ca niste cifre care vor decide in favoarea cui se va termina razboiul, competitia dintre branduri.
Si, de ce nu recunoastem, de foarte multe ori tratam cu reticenta orice mesaj de promovare ce vine din partea brandurilor. Tindem sa punem sub semnul indoielii si al intrebarilor toate promisiunile pe care brandurile ni le fac. Sa fie adevarat? Sa fie o simpla promisiune?
Noi decidem, prin intermediul actiunilor pe care le intreprindem, daca vom castiga increderea clientilor si angajatilor nostri. Prin actiunile din prezent, vom contura viitorul, cu toate victoriile pe care le asteptam.
Incepeti sa construiti increderea in brandurile voastre de astazi!
sursa foto: www.freegreatpicture.com
Articole conexe
Top citate celebre pentru afaceri de succes!
de Adela Simonescu10 lectii valoroase pentru oameni de afaceri de succes!
de Ilinca DobrescuCare este secretul unei afaceri de succes?
de Andrioae Ruxandra3 legi de aur pentru echilibru intre afaceri de succes si viata personala stralucita!
de Victor OanceaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit