Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cladirea unui brand. Primii pasi in business

de Idei de afaceri 02 Mai. 2024 533
Cladirea unui brand. Primii pasi in business
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Un brand reprezinta, pe langa un logo binecunoscut si un slogan, o imagine puternica si o reputatie consacrata.

Exista brand-uri precum Nike, Coca-Cola sau Mercedes-Benz pe care majoritatea lumii le poate identifica cu mare usurinta dintre mii de altele fara a avea nevoie de numele lor scris pe ele.
 
Nu orice companie este un brand. Toate au un nume, poate si un simbol, dar nu toate sunt recunoscute cu mare usurinta, nu au vechimea necesara pe piata si nu si-au facut auzite vocea.
 

Construirea brand-ului

 
Creeaza-ti imaginea, fa-te cunoscut si ofera-le clientilor tai ceea ce isi doresc. Lasa egoul acasa! A crea perceptia de brand necesita sa fii intr uziv. Incerci sa te pozitionezi in relatia cu oamenii care nu vor sa isi schimbe deciziile de cumparare. Brandul trebuie sa fie suficient de puternic pentru a-i determina pe consumatori sa iasa din rutina zilnica.
 
Totul incepe cu un nume. Cu o frecventa suficienta a mesajului, orice nume poate deveni memorabil. Ar putea fi un nume foarte explicit. Chiar daca este un nume din doua cuvinte sau face o referinta obscura, el trebuie sa aiba puterea sa creeze o conexiune emotionala de durata (gandeste-te la Starbucks inca o data). 
 
Numele obscure sunt unice in comparatie cu concurenta si adesea devin cele mai retinute si populare. Ar putea totodata sa fie un nume familiar care sa arate ca persoana din spatele numelui brandului are credibilitate in acea afacere, mandrie si moralitate.
 

Logo 

 
Logo-ul tau este la fel de important ca si numele. Logo-ul este prima conexiune pe care o face consumatorul cu brandul tau. 
 
Primul lucru de care trebuie sa ai grija este ca brandul tau sa raspunda la intrebari precum: Cine esti? Ce faci? Ce avantaje imi aduce?
 
Exista anumite aspecte legate de designul logo-ului care ar trebui respectate.
 
- sa se reproduca foarte bine in diverse marimi si sub diverse tipuri
 
- sa reflecte sentimentele publicului tinta
 
- sa fie perfect clare intentia si mesajul acestuia
 
- sa fie usor de recunoscut
 
Un logo ar fi recomandat sa reflecte legaturi emotionale, precum si personalitatea firmei/produsului.
 


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: brandconstruire brandlogo

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]