Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cladirea unui brand. Primii pasi in business
19 Oct. 2022
440

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Un brand reprezinta, pe langa un logo binecunoscut si un slogan, o imagine puternica si o reputatie consacrata.
Exista brand-uri precum Nike, Coca-Cola sau Mercedes-Benz pe care majoritatea lumii le poate identifica cu mare usurinta dintre mii de altele fara a avea nevoie de numele lor scris pe ele.

Ghid practic Realizarea de sapun natural

Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Cresterea prepelitelor japoneze
Nu orice companie este un brand. Toate au un nume, poate si un simbol, dar nu toate sunt recunoscute cu mare usurinta, nu a u vechimea necesara pe piata si nu si-au facut auzite vocea.
Construirea brand-ului
Creeaza-ti imaginea, fa-te cunoscut si ofera-le clientilor tai ceea ce isi doresc. Lasa egoul acasa! A crea perceptia de brand necesita sa fii intr uziv. Incerci sa te pozitionezi in relatia cu oamenii care nu vor sa isi schimbe deciziile de cumparare. Brandul trebuie sa fie suficient de puternic pentru a-i determina pe consumatori sa iasa din rutina zilnica.
Totul incepe cu un nume. Cu o frecventa suficienta a mesajului, orice nume poate deveni memorabil. Ar putea fi un nume foarte explicit. Chiar daca este un nume din doua cuvinte sau face o referinta obscura, el trebuie sa aiba puterea sa creeze o conexiune emotionala de durata (gandeste-te la Starbucks inca o data).
Numele obscure sunt unice in comparatie cu concurenta si adesea devin cele mai retinute si populare. Ar putea totodata sa fie un nume familiar care sa arate ca persoana din spatele numelui brandului are credibilitate in acea afacere, mandrie si moralitate.
Logo
Logo-ul tau este la fel de important ca si numele. Logo-ul este prima conexiune pe care o face consumatorul cu brandul tau.
Primul lucru de care trebuie sa ai grija este ca brandul tau sa raspunda la intrebari precum: Cine esti? Ce faci? Ce avantaje imi aduce?
Exista anumite aspecte legate de designul logo-ului care ar trebui respectate.
- sa se reproduca foarte bine in diverse marimi si sub diverse tipuri
- sa reflecte sentimentele publicului tinta
- sa fie perfect clare intentia si mesajul acestuia
- sa fie usor de recunoscut
Un logo ar fi recomandat sa reflecte legaturi emotionale, precum si personalitatea firmei/produsului.

Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2023
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit