Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Coaching-ul va imbogateste?

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In prezent din ce in ce mai multe firme si companii apeleaza la ajutorul personalului specializat in coaching. Acesti angajati sunt potriviti pentru a motiva o audienta, pentru a prezenta noi schimbari de politica intr-o organizatie si pentru a instrui personalul. Afacerea coaching-ului nu este inca pe deplin fructificata in Romania si exista oportunitati de afaceri pentru cei charismatici.

Care sunt calitatile pe care trebuie sa le dezvoltati pentru a deveni o persoana charismatica pe care interlocutorii dvs o asculta, o respecta si o urmeaza? Sunt acestea calitati native sau se pot invata si cizela din mers?

Expertii din domeniul coaching-ului ne lamuresc asupra persoanelor charismatice si ne dau secretele succesului.

Persoanele charismatice:
1.    Isi cunoasc pe deplin domeniul de activitate si subiectul oricarei conversatii. Cu alte cuvinte nu aveti  sanse sa comunicati un mesaj cu eficienta daca nu aveti la dispozitie toate informatiile necesare.

2.    Sunt persoane care degaja entuziasm, energie si convingere cand comunica.

3.    Sunt sincere, responsabile, manierate si stiu sa comunice la fel de bine cum stiu sa-si asculte interlocutorii.

4.    Dau dovada de precizie si simt organizatoric. Prezinta informatii importante si cu inlantuire logica.

5.    Creeaza o legatura puternica cu audienta, isi exprima ideile cu pasiune si isi inspira interlocutorii.

6.    Au un grad foarte ridicat de incredere in propria lor persoana. Acest lucru nu inseamna ca nu sunt constienti de defectele lor, ci le da taria sa le infrunte si sa isi imbunatateasca calitatile.  

7.    Poseda energie si interactioneaza activ cu membrii audientei careia se adreseaza.

Coaching-ul ne ajuta sa ne definim mai bine scopurile in viata profesionala si in cea personala. Ne da o libertate de actiune bazate pe eliberarea de prejudecati si de blocaje mentale.

O alta latura interesanta a coaching-ului este de a nu oferi raspunsuri ci solutii catre cel mai scurt drum pe care trebuie sa il urmam pentru a ne rezolva singuri problemele. De aceea, un coach de succes trebuie sa fie capabil sa isi asculte interlocutorii si sa ii citeasca ca pe o carte deschisa.

In momentul de fata, marile firme se orienteaza catre externalizarea serviciilor de coaching sau catre instruirea managerilor in acest domeniu, pentru a putea, la randul lor, sa “antreneze” mai departe personalul. O industrie in plina ascensiunea, coaching-ul se ridica la nivelul industriei IT si se dovedeste a fi foarte promitatoare.





Tags: coachingcharismaoportunitati de afacerimanageri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]