Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Coaching-ul va imbogateste?
In prezent din ce in ce mai multe firme si companii apeleaza la ajutorul personalului specializat in coaching. Acesti angajati sunt potriviti pentru a motiva o audienta, pentru a prezenta noi schimbari de politica intr-o organizatie si pentru a instrui personalul. Afacerea coaching-ului nu este inca pe deplin fructificata in Romania si exista oportunitati de afaceri pentru cei charismatici.
Care sunt calitatile pe care trebuie sa le dezvoltati pentru a deveni o persoana charismatica pe care interlocutorii dvs o asculta, o respecta si o urmeaza? Sunt acestea calitati native sau se pot invata si cizela din mers?Cultura de sofran
Cresterea prepelitelor japoneze
Propriul meu plan de afaceri
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Expertii din domeniul coaching-ului ne lamuresc asupra persoanelor charismatice si ne dau secretele succesului.
Persoanele charismatice:
1. Isi cunoasc pe deplin domeniul de activitate si subiectul oricarei conversatii. Cu alte cuvinte nu aveti sanse sa comunicati un mesaj cu eficienta daca nu aveti la dispozitie toate informatiile necesare.
2. Sunt persoane care degaja entuziasm, energie si convingere cand comunica.
3. Sunt sincere, responsabile, manierate si stiu sa comunice la fel de bine cum stiu sa-si asculte interlocutorii.
4. Dau dovada de precizie si simt organizatoric. Prezinta informatii importante si cu inlantuire logica.
5. Creeaza o legatura puternica cu audienta, isi exprima ideile cu pasiune si isi inspira interlocutorii.
6. Au un grad foarte ridicat de incredere in propria lor persoana. Acest lucru nu inseamna ca nu sunt constienti de defectele lor, ci le da taria sa le infrunte si sa isi imbunatateasca calitatile.
7. Poseda energie si interactioneaza activ cu membrii audientei careia se adreseaza.
Coaching-ul ne ajuta sa ne definim mai bine scopurile in viata profesionala si in cea personala. Ne da o libertate de actiune bazate pe eliberarea de prejudecati si de blocaje mentale.
O alta latura interesanta a coaching-ului este de a nu oferi raspunsuri ci solutii catre cel mai scurt drum pe care trebuie sa il urmam pentru a ne rezolva singuri problemele. De aceea, un coach de succes trebuie sa fie capabil sa isi asculte interlocutorii si sa ii citeasca ca pe o carte deschisa.
In momentul de fata, marile firme se orienteaza catre externalizarea serviciilor de coaching sau catre instruirea managerilor in acest domeniu, pentru a putea, la randul lor, sa “antreneze” mai departe personalul. O industrie in plina ascensiunea, coaching-ul se ridica la nivelul industriei IT si se dovedeste a fi foarte promitatoare.
Articole conexe
Idei de afaceri - Loc de joaca, pictura si coaching pentru mari si mici
de Marinache Horia Cristian5AM Coaching, cel mai avansat program pentru productivitate si echilibru
de Adela SimonescuBusiness Coaching: 4 expresii pe care sa le elimini din vocabularul tau
de Maria NicutarCoaching de afaceri: Citate celebre motivationale!
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit