de Camelia Diaconu
18 Ian. 2019
3498
Crearea de continut sau mai exact articolele sau descrierile pe care le gasesti pe un site fac parte dintr-o strategie de marketing bine realizata pentru a creste traficul unui site. Iata ce inseamna crearea de continut si de ce ai nevoie de continut in afacerea ta!
Simple articole scrise pe un subiect popular iti pot aduce o valoare semnificativa afacerii tale. Iti poti creste traficul si implicit conversiile in functie de specificul afacerii tale.
Continutul este mai exact textul care poate fi publicat in postarile social media, pe bloguri, in grafica, video, etc. Dincolo de micile descrieri pe care le gasesti pentru un produs, un continut care sa genereze valoare este de fapt mai mult decat o simpla postare. Este un text documentat care ofera informatii utile cititorilor, ba chiar informatii detaliate despre anumite activitatii, domenii, etc.
De ce este nevoie de continut intr-o afacere
Spuneam faptul ca un continut de calitate ti-ar putea genera valoare, tie ca si companie. Ei bine, majoritatea oamenilor se documenteaza inainte de a cumpara un produs. Documentarea se face prin citirea acestor descrieri, mai exact a continutului produsului. Ei cauta raspunsuri cu privire la produsul tau, iar prin felul acesta tu obtii autoritate pentru afacerea ta.
Insa, ceea ce este cu adevarat important pentru un continut, acesta iti poate influenta pozitia ta in paginile de cautare. Aici vorbim despre un continut de calitate si SEO(Optimizarea motoarelor de cautare). Google iti ofera inr-un timp foarte scurt cele mai bune raspunsuri in urma cautarilor pe care tu le faci online. Daca site-ul tau dispune de un continut de calitate facut in urma unor analize de cautare, atunci el va fi afisat cat mai sus in pagina, adica in rezultatele organice ale motoarelor de cautare Google.
In continutul scris pe site se pot adauga backlink-uri, adica factorul cheie care iti influenteaza in mod direct cautarile si rezultatele. Sunt link-uri interne care te duc spre o categorie de produse anume. Continutul de calitate atrage trafic, iar acesta din urma este o metoda relevanta prin care Google ulterior stabileste rank-ul unui site.
Cum stii sa creezi un continut bun pentru site
In primul rand, detaliile sunt esential de trecut pentru a te face vizibil in online. Trebuie sa incluzi cat mai multe informatii care iti acopera nisa de produse. Subiectul sa alba incluse cat mai multe cuvinte cheie in pagina, iar informatiile sa fie corect structrate.
Gaseste-ti scopul continutului tau. Il faci pentru a putea fi descarcat, pentru a servi drept unor inscrieri ori este doar un ghid pe care ceilalti sa il urmeze? Dupa ce ai definit scopul, stabileste-ti care este publicul tinta. Vorbim despre clienti, eventuali clienti sau despre persoane deja cunoscute cu influenta din nisa ta?
Cat despre continutul direct, alege cat mai corect topicul. Cauta care sunt termenii relevanti, care sunt cuvintele cheie care te-ar ajuta sa cresti si pe care audienta le cauta des. Vino cu raspunsurile pe care oamenii le cauta. Adu rezultate concrete in fata publicului, cat mai multe fapte si statistici deoarece acestea te vor ajuta sa iti cresti credibilitatea si valoarea companiei.
Pentru toate acestea si pentru a te asigura ca ai creat un continut de calitate, aloca resursele optime. O persoana dedicata pentru redactarea materialelor, un grafician care sa iti aseze totul frumos in pagina, dar si un buget optim care sa te prmoveze pe canalele social media.
Tags: redactare de continutcum sa faci continut de calitatecontent pentru afaceri