Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum captez atentia si cum trezesc interesul pentru produsul meu

de Idei de afaceri 20 Dec. 2022 399
Cum captez atentia si cum trezesc interesul pentru produsul meu
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Evident, poti sa atragi atentia printr-un comportament neobisnuit, dar tonul permanent al prezentarii tale trebuie sa corespunda tonului ofertei. Cel mai bun mod de a capta atentia variaza de la un cumparator la altul si chiar de la o prezentare la alta pentru acelasi cumparator.

O abordare general valabila pentru cineva neobisnuit cu vanzarile ar putea consta in reducerea intregii propuneri la cateva intrebari. Intrebarile trebuie astfel formulate incat sa nu lase loc niciunei contradictii.
 
Exemplu: „Am dreptate cand consider ca ati dori sa reduceti stocurile?“ („Bineinteles.“) „Ca, daca ati putea, ati avea mai putine probleme cu spatiul, mai putine neplaceri cauzate de controlul stocurilor si mai putine pierderi?“ („Normal.“) „As dori sa va rapesc putin timp pentru a va arata cum va putem ajuta sa faceti chiar acest lucru, mentinand si imbunatatind, evident, serviciile oferite clientilor.“ (Propunerea consta in faptul ca tu oferi livrari mai rapide si stocuri mai bune, astfel incat clientii nu sunt nevoiti sa-si faca stocuri atat de mari).

Clientul chiar te asculta acum, pentru ca ai atins un punct de interes pentru toate afacerile. Dar inainte sa poata sa creada in el, trebuie sa stie cum vei infaptui acest miracol: deci, desi inca sceptic, este nerabdator sa afle mai multe.
 
Daca este interesat, cumparatorul va compara propunerea ta cu experienta si necesitatile sale. Aceasta ii va crea atat sentimente favorabile, cat si nefavorabile fata de tine.

Esti nou, deci vei face eforturi sa oferi servicii, dar esti si netestat si se poate dovedi ca nu esti de incredere. Produsul tau va reduce, probabil, costurile, dar va necesita cheltuieli de capital in cazul unora. Si asa mai departe. De acum, povestesti cum functioneaza  produsul tau si de ce, scotandu-i in evidenta avantajele.

Fa-l sa reactioneze la fiecare punct: „Este corect?“, „Ce se intampla in experienta dvs., dle Adams?“ Multe din intrebarile pe care le pui in aceasta faza sunt cu raspuns deschis, intrucat, daca el crede ca propunerea ta are un punct slab esential, vrei ca acesta sa fie clarificat imediat ce apare.
 
Poti sa il abordezi ulterior, dar nu daca insisti, indiferent de ce se intampla. Fii atent daca este agitat. Inseamna, probabil, ca nu este de acord sau ca abia asteapta sa-ti spuna ceva, dar nu isi gaseste cuvintele, sau ca incearca sa scape de tine cat mai repede posibil. Daca observi asa ceva, opreste-te si pune o intrebare. Incearca sa nu se intample acest lucru de la inceput, facand pauze naturale si verificand daca a inteles, daca se mai concentreaza si mai este interesat.
 
Inca o data: o intrebare face minuni. Conteaza cum formulezi intrebarea. Nu: „Ati inteles ce am spus pana acum?“, ci mai degraba: „Sper ca am reusit sa ma fac inteles“ (adica, desi ma straduiesc, e posibil ca explicatiile mele sa nu se ridice la inaltimea mintii dvs. agere). Acum ca i-ai suscitat interesul real pentru oferta, trebuie sa-l faci sa mearga mai departe: sa isi doreasca produsul.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: produsatentia clientuluiinteres clientvanzari produse

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]