Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa obtii o productivitate mai mare si mai multa loialitate din partea angajatilor?

de
6063 0 11 Mar. 2016
Coaching


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Politicile privind echilibrul dintre viata profesionala si viata privata aduc beneficii prin mai multe mecanisme. Un mecanism este cel al reducerii stresului datorat conflictului cariera - viata privata care influenteaza performanta in munca. Un alt mecanism este cel al resurselor transferabile.

Orice manager isi doreste o productivitate mai mare si mai multa loialitate din partea angajatilor. Cum se pot obtine acestea? Cititi urmatoarele sfaturi, luati initiativa si faceti o schimbare majora in viata dumneavoastra!

Atat munca cat si viata privata ofera individului resurse care pot fi utilizate atat pentru imbunatatirea performantelor profesionale, cat si pentru cresterea calitatii vietii in toate celelalte domenii.

Studiile asupra interferentei muncii cu viata privata atrag atentia asupra unui aspect foarte important, si anume ca abilitatile si competentele sunt transferabile.

O abilitate exersata in mediul muncii cum ar fi, de exemplu, managementul conflictelor este o buna resursa in familie sau in viata privata, si invers. Abilitatile exersate si invatate in viata privata sunt resurse pentru cresterea performantei in munca.

Capacitatea de luare a deciziilor, relationare interpersonala,managementul propriului comportament,autocontrolul emotional, managementul situatiilor de criza sunt abilitati care, exersate si aplicate in mai multe contexte, faciliteaza dezvoltarea lor optima.

Sentimentul de autoeficacitate, increderea in propriile abilitati dintr-un domeniu, familie sau munca,are consecinte pozitive asupra celuilalt domeniu.

Mai mult, exersarea asumarii de riscuri in mediul privat influenteaza in mod pozitiv asumarea de riscuri in mediul profesional. Cu cat un manager isi asuma mai multe riscuri in viata privata cu atat va manifesta acest comportament si in mediul profesional.

Companiile care ofera training pentru dezvoltarea unor abilitati cum ar fi managementul comportamental sau autocontrolul emotional are un castig dublu prin faptul ca dezvoltarea acestor abilitati imbunatatesc semnificativ probabilitatea cresterii performantei in munca si in acelasi timp ajuta angajatul sa isi gestioneze mai eficient viata privata.

Toate acestea duc la reducerea semnificativa a unor surse de stres si conflict, care ar putea influenta negativ performanta in munca.
in implementarea strategiilor de imbunatatire a echilibrului dintre viata personala si cea profesionala a angajatiilor, companiile trebuie sa parcurga urmatoa rele etape:

- identificarea nevoilor si motivelor pentru care un astfel de program ar fi util pentru companie;

- examinarea practicilor de echilibru munca –viata de familie/privata, curente in companie;

- crearea unei viziuni si a unor valori ale companiei asociate cu aceste politici;

- identificarea posibilelor bariere prin discutiile cu anagajatii;

- comunicarea politicilor prin intranet, newsletter,pliante sau alte forme de comunicare;

- monitorizarea implementarii si feedback.

La noi, companiile care ofera conditii favorabile pentru atingerea echilibrului intre viata de familie si cariera sunt din pacate rare. Asta nu inseamna ca trebuie sa ne conformam cu aceasta situatie. O propunere de flexibilizare a programului de munca bine pusa la punct si sustinuta de angajati ar putea convinge sefii.

Un manager istet va intelege ca este o situatie castig - castig prin care va obtine o productivitate mai mare si mai multa loialitate din partea angajatilor. Asa ca luati initiativa si faceti o schimbare majora in viata dumneavoastra!



Tags: managermanagementreducere stresproductivitateangajatiperformante angajati

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Cum sa obtii o productivitate mai mare si mai multa loialitate din partea angajatilor?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 lectii de management pe care oricine trebuie sa le stie

de Florin P. Amariei
12 Sep 2019
Aceste 4 lectii de management sunt construite in asa fel incat sa zambesti cand le citesti, insa iti vor oferi si o perspectiva noua asupra unor...

Ce calitati trebuie sa aiba un bun manager?

de Camelia Diaconu
25 Feb 2019
Functia de manager nu este deloc una usoara, avand in vedere multiplele strategii pe care un bun manager trebuie sa le stie. Profitabilitatea unei...

Top 3 lucruri pe care angajatii trebuie sa le stie

de Camelia Diaconu
15 Feb 2019
Cauti sa iti maresti echipa si iti doresti oameni seriosi si motivati? Ai o afacere de succes si vrei sa iti gasesti cei mai buni angajati? Iata ce...

Top 3 beneficii pe care si le doresc angajatii, extrasalariale

de Camelia Diaconu
28 Nov 2018
Ne aflam in perioada in care, pe langa salariul lunar, sunt importante si alte aspecte pentru a accepta un job nou. Angajatorii au inceput sa...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016