Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa-ti folosesti abilitatile de lider la cel mai inalt nivel!
Daca esti afacerist, atunci stii ca leadershipul inseamna mai mult decat a le spune oamenilor ce sa faca. Leadershipul este despre investitiile pe care le facem in altii si despre responsabilitatile personale care reprezinta vocea si directia pe care ceilalti conteaza.
Primul lucru important in vederea imbunatatirii performantelor proprii este sa fii dispus sa accepti faptul ca abilitatile tale de a fi lider nu sunt folosite la cel mai inalt nivel.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Iata cateva aspecte care care avertizeaza ca esti un lider ineficient si ce ai de facut in acest sens.
Evita sa faci promisiuni desarte.
Liderii nepriceputi isi motiveaza personalul cu promisiuni false in ceea ce priveste posibilitatile de avansare sau un viitor stralucit in cadrul firmei, insa rar se tin de aceste promisiuni facute.
Liderii care adopta o astfel de atitudine devin manipulatori in cel mai scurt timp si profita adesea de pe urma aspiratiilor angajatilor pentru a-i face sa se conformeze.
Ca detinator de business, trebuie sa fii constient de efectul pe care il are acest comportament asupra intregii echipe de lucru. Daca iti iei un angajament, dar nu urmezi pasii logici si necesari implinirii acestuia, vei transmite mesaje eronate catre angajatii pe care ii fortezi sa aiba cele mai bune rezultate.
Iti este teama de confruntari.
Liderii slabi incearca adesea sa evite confruntarile, mai ales atunci cand este vorba despre confruntari de performanta. Acest lucru este cauzat fie de lipsa cunostintelor necesare asupra unui subiect, fie de tentatia de a evita adevarul si a decide sa actioneze ca si cand nu stiu despre ce e vorba, evitand in acest fel sa infrunte direct problema.
Toti antreprenorii isi doresc sa dea dovada de atat de multa pricepere incat, prin munca lor, sa obtina rezultate pozitive, insa acest lucru trebuie facut cu ajutorul echipei care lucreaza pentru ei.
Cu toate acestea, liderii mai putin eficienti incearca adesea sa evite conversatiile dificile, cedand puterea altor persoane care sa faca acest lucru pentru ei.
Contrar atitudinii de a evita confruntarile directe, concentreaza-te pe sublinierea exacta a ceea ce se asteapta de pe urma fiecarui parteneriat sau tranzactie in care te-ai implicat. In felul acesta, atunci cand exista o neconcordanta undeva, aceasta va fi usor de recunoscut.
Articole conexe
Provocarile antreprenoriatului (si cum sa le depasesti)
de Bianca TilaDe la afaceri mici la afaceri mari si invers
de Idei de afaceriPromovarea afacerii pe Amazon. Nume si slogan
de Idei de afaceriAntreprenoriat pasiv. Cum poti deveni un business angel de succes
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit