Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greselile mari pe care oamenii le fac atunci cand construiesc un infografic

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Infograficul este cunoscut pentru lucrurile sale pozitive, acesta fiind prezentat sub forma unor imagini care explica mult mai bine studiile, unele procente sau calitatile unei activitati, unor produse sau servicii.

 
Insa acestea sunt, de multe ori, foarte lungi si pot pierde atentia celui care il vizualizeaza. Infograficele create de designeri indiferenti si fara experienta contin adesea imagini care nu au sens. Ele pot fi concepute si ca o momeala, fara a contine nimic semnificativ. De foarte multe ori acestea ar arata mai bine sub forma unui document html decat sub forma unei imagini.
 
De aceea, infograficele au si ele regulile lor, iar in continuare sunt cateva puncte pe care ar trebui sa le eviti in construirea acestora.
 
1. Textul incarcat excesiv
Daca este infografic inseamna ca trebuie reprezentat de imagini, in timp ce textele sunt acolo doar pentru a acorda o scurta explicatie. Prea mult text este inutil, indiferent de cat de bune sunt imaginile. Daca ai ales acest mod pentru a prezenta continutul, atunci profita folosind imagini, diagrame ca subiect principal.
 
2. Diagrame inexacte
Diagramele create slab sau cele care nu contin date corecte pot afecta grav un infografic. Daca doresti sa le introduci, asigura-te ca sunt corecte. Sunt informatii valoroase care arata tendintele, relatiile dintre variabile, rapoarte de stare si multe altele, de aceea datele trebuie sa fie clare. 
 
3. Povestire incoerenta
Daca alegi traseul narativ, povestea pe care o prezinti este critica calitatii globale a infograficului. O serie de statistici deconectate sau fapte aleatorii nu vor fi niciodata la fel de convingatoare ca o naratiune coerenta sustinuta de date. Povestea trebuie sa aiba o introducere, un cuprins si o incheiere, cu un flux bun intre toate partile.
 
4. Irelevanta pentru audienta
Un infografic nu trebuie sa fie interesant pentru toti oamenii, ci trebuie sa atraga atentia persoanelor care te intereseaza. Asigura-te ca subiectul informeaza sau captiveaza.
 
5. Aspect generic
Sa ai un aspect prea generic al infograficului este o modalitate prin care obtii ignorarea completa. Competitia pentru designul de calitate este foarte mare, asa ca ai grija ca infograficul sa aiba un aspect frumos, culori bine alese si un stil vizual unic si frumos. Acesta trebuie sa arate ca o piesa de arta buna, care este demna de agatat pe perete.
 
6. Surse slabe
Informatiile inexacte sunt otrava unui infografic. Locul de unde obtii datele si faptele sunt critice pentru integritatea piesei in ansamblu. Un infografic este credibil la fel de mult ca sursa pe care o folosesti.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoriinfograficrealizare infograficprezentarepublicsfaturi

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]