Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lucruri pe care orice angajat ar trebui sa le cunoasca din prima zi!

de Maria Nicutar 27 Iun. 2013 2834
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Urmam scoli de prestigiu, facultati faimoase si avem profesori geniali, oameni care isi cunosc domeniile de referinta in mod clar, fara nicio urma de indoiala. Trist este ca ajungem in firme si companii si habar n-avem cum sa ne purtam, ce sa facem, cum sa procedam pentru a avansa cat mai rapid si simplu cu putinta.

Si simpla idee ca trebuie sa avansam, sa progresam, ne ingrozeste. De ce? Pentru ca oricum ne tremura si sacoul pe noi cand vine vorba sa supravietuim la locul de munca si sa ne dam seama ce avem de facut pe acolo.

Ne concentram pe ideea de a supravietui si atat. Si, in timp, ne obisnuim cu aceasta maniera de a ne conduce activitatea profesionala. Incercam sa mentinem, sa pastram, sa fim conversatori. Nu riscam nimic... Cel putin asa credem noi.

Un prim lucru pe care orice angajat trebuie sa il inteleaga de la bun inceput: Mananci banii firmei pana in momentul in care ajungi la pragul de rentabilitate. Pentru necunoscatori, pragul de rentabilitate nu este un concept asociat in mod exclusiv afacerilor.

Se aplica si pentru angajati. Esti nou in cadrul unei companii si pana in momentul in care vei incepe sa produci cat consumi, inca nu ai ajuns la rentabilitate!

In momentul in care produci mai mult decat consumi, atingi pragul de rentabilitate si devii profitabil, un om care aduce valoare in companie. Pana in acest moment, esti o sursa importanta de cheltuieli si mananci din energia celor din jur, oameni care te trainuiesc, oameni care repara in urma ta, oameni care investesc in tine.

Asa ca trebuie sa te straduiesti sa aduci valoare in firma si cu cat mai rapid, cu atat mai bine pentru viitorul carierei tale.

Al doilea lucru pe care orice angajat trebuie sa il inteleaga este cel referitor la viata personala si limita intimitatilor. Locul de munca nu este locul in care sa iti aduci si sa iti versi toate problemele, stresul, certurile si nemultumirile tale. Pastreaza-le pentru cei cu care trebuie sa le discuti. In momentul in care vii si iti versi nervii de acasa, pe colegii de birou, deja arati mai mult decat ar trebui si ii fortezi pe toti sa suporte un comportament total deplasat.

Nu in ultimul rand, cerintele, asteptarile, aspiratiile, dorintele de promovare trebuie sa fie puternic motivate prin argumente clare. Nu puteti manageriza oameni si echipe pana in momentul in care nu sunteti gata sa va auto-managerizati! Invatati sa va priviti carierele precum afaceri personale. Invatati sa planificati urmatorii pasi, sa stiti ce obiective trebuie sa va propuneti, ce resurse financiare si non-financare veti investi in cariera voastra si nu numai.

sursa foto: www.sxc.hu



Tags: coachingafacericarierasucces in cariera

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

De la afaceri mici la afaceri mari si invers

de Idei de afaceri
09 Feb 2023
Antreprenoriatul este actul de a fi antreprenor sau “cineva care profita de inovatie, finante si afaceri, intr-un efort de a transforma ideile si...

Promovarea afacerii pe Amazon. Nume si slogan

de Idei de afaceri
14 Iun 2024
Numele marcii este probabil printre putinele detalii la care e greu sa aduci alte schimbari mai tarziu. De aceea este esential sa alegi bine de la...

Productia si serviciile. Procesele de productie in afacerile agricole

de Idei de afaceri
11 Mar 2024
Procesul de productie reprezinta ansamblul operatiunilor care vizeaza activitati economice organizate social ce consta in obtinerea de bunuri...

Planificarea afacerii. Strategia de marketing

de Idei de afaceri
29 Mar 2024
Din punctul de vedere al planificarii de afaceri, strategia este ansamblul de operatii realizate in vederea atingerii unui obiectiv. Strategia de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]