Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Lucruri pe care orice angajat ar trebui sa le cunoasca din prima zi!
Urmam scoli de prestigiu, facultati faimoase si avem profesori geniali, oameni care isi cunosc domeniile de referinta in mod clar, fara nicio urma de indoiala. Trist este ca ajungem in firme si companii si habar n-avem cum sa ne purtam, ce sa facem, cum sa procedam pentru a avansa cat mai rapid si simplu cu putinta.
Si simpla idee ca trebuie sa avansam, sa progresam, ne ingrozeste. De ce? Pentru ca oricum ne tremura si sacoul pe noi cand vine vorba sa supravietuim la locul de munca si sa ne dam seama ce avem de facut pe acolo.Propriul meu plan de afaceri
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ne concentram pe ideea de a supravietui si atat. Si, in timp, ne obisnuim cu aceasta maniera de a ne conduce activitatea profesionala. Incercam sa mentinem, sa pastram, sa fim conversatori. Nu riscam nimic... Cel putin asa credem noi.
Un prim lucru pe care orice angajat trebuie sa il inteleaga de la bun inceput: Mananci banii firmei pana in momentul in care ajungi la pragul de rentabilitate. Pentru necunoscatori, pragul de rentabilitate nu este un concept asociat in mod exclusiv afacerilor.
Se aplica si pentru angajati. Esti nou in cadrul unei companii si pana in momentul in care vei incepe sa produci cat consumi, inca nu ai ajuns la rentabilitate!
In momentul in care produci mai mult decat consumi, atingi pragul de rentabilitate si devii profitabil, un om care aduce valoare in companie. Pana in acest moment, esti o sursa importanta de cheltuieli si mananci din energia celor din jur, oameni care te trainuiesc, oameni care repara in urma ta, oameni care investesc in tine.
Asa ca trebuie sa te straduiesti sa aduci valoare in firma si cu cat mai rapid, cu atat mai bine pentru viitorul carierei tale.
Al doilea lucru pe care orice angajat trebuie sa il inteleaga este cel referitor la viata personala si limita intimitatilor. Locul de munca nu este locul in care sa iti aduci si sa iti versi toate problemele, stresul, certurile si nemultumirile tale. Pastreaza-le pentru cei cu care trebuie sa le discuti. In momentul in care vii si iti versi nervii de acasa, pe colegii de birou, deja arati mai mult decat ar trebui si ii fortezi pe toti sa suporte un comportament total deplasat.
Nu in ultimul rand, cerintele, asteptarile, aspiratiile, dorintele de promovare trebuie sa fie puternic motivate prin argumente clare. Nu puteti manageriza oameni si echipe pana in momentul in care nu sunteti gata sa va auto-managerizati! Invatati sa va priviti carierele precum afaceri personale. Invatati sa planificati urmatorii pasi, sa stiti ce obiective trebuie sa va propuneti, ce resurse financiare si non-financare veti investi in cariera voastra si nu numai.
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
De la afaceri mici la afaceri mari si invers
de Idei de afaceriPromovarea afacerii pe Amazon. Nume si slogan
de Idei de afaceriProductia si serviciile. Procesele de productie in afacerile agricole
de Idei de afaceriPlanificarea afacerii. Strategia de marketing
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit