Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mesaj publicitar. Cum se construieste?

de Idei de afaceri 04 Oct. 2022 577
Mesaj publicitar. Cum se construieste?
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sunt mai multe tipuri de mesaje si in functie de afacerea sau oferta pe care doresti sa o promovezi te poti ghida dupa caracteristicile urmatoare.

Mesajul publicitar trebuie construit potrivit structurii urmatoare:
 

Umoristic

 
- atrage atentia
 
- afecteaza intelegerea
 
- distrage atentia de la argumentatie
 
- mareste credibilitatea sursei
 
- se leaga de grupul tinta
 
- creeaza simpatie pentru "sursa" si o stare de spirit foarte pozitiva
 

Tip dialog

 
- interesant
 
- convingator
 
- ridicol
 
- neobisnuit
 
- narativ
 

Specific

 
Cuvantul specific, fraza sau propozitia comunica o imagine percutanta. De exemplu: “Pierdeti 5, 10, 15 kg. Sau mai mult, pentr u 90 lei”.
 

Simplu

 
Cand iti citesti creatia, intreba-te: “Va fi inteleasa si de frizerul, instalatorul sau soferul meu?”
 

Concis

 
Nu trebuie sa plictisesti, evita cliseele.
 

Credibil

 
Un “fluturas” al unei firme importante de medicamente sustine: “Daca ai trecut de 40 de ani, vei fi intelept sa citesti asta. Daca ai avut un caz de cancer in familie, vei fi nebun sa n-o faci”. Poti observa cum acest mesaj se limiteaza in acelasi timp la un foarte strict segment tinta de populatie.
 

Stilat

 
Stilul cel mai apreciat este cel percutant, bazat pe cuvinte scurte (ex: “best test”), pe verbe dinamice (“don't delay, act today!”), pe adjectivele concise. Calambulurile, aliteratiile, jocurile de cuvinte sunt de asemenea indicate. Americanii numesc asta “sparkling” (limba care “pisca”).
 

Persuasiv

 
Mesajul trebuie sa furnizeze de regula o surpriza. Textul previzibil induce plictiseala si, uneori, este de-a dreptul idiot. Trebuie sa descoperi neasteptatul. Oamenii se simt proprietarii imaginilor din mintea lor.
 


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: mesaj publicitarpromovaretip dialogstructura

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]