Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Mesaj publicitar. Cum se construieste?
04 Oct. 2022
481

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Sunt mai multe tipuri de mesaje si in functie de afacerea sau oferta pe care doresti sa o promovezi te poti ghida dupa caracteristicile urmatoare.
Mesajul publicitar trebuie construit potrivit structurii urmatoare:

Propriul meu plan de afaceri

Ghid practic Realizarea de sapun natural

Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Umoristic
- atrage atentia
- afecteaza intelegerea
- distrage atentia de la argumentatie
- mareste credibilitatea sursei
- se leaga de grupul tinta
- creeaza simpatie pentru "sursa" si o stare de spirit foarte pozitiva
Tip dialog
- interesant
- convingator
- ridicol
- neobisnuit
- narativ
Specific
Cuvantul specific, fraza sau propozitia comunica o imagine percutanta. De exemplu: “Pierdeti 5, 10, 15 kg. Sau mai mult, pentr u 90 lei”.
Simplu
Cand iti citesti creatia, intreba-te: “Va fi inteleasa si de frizerul, instalatorul sau soferul meu?”
Concis
Nu trebuie sa plictisesti, evita cliseele.
Credibil
Un “fluturas” al unei firme importante de medicamente sustine: “Daca ai trecut de 40 de ani, vei fi intelept sa citesti asta. Daca ai avut un caz de cancer in familie, vei fi nebun sa n-o faci”. Poti observa cum acest mesaj se limiteaza in acelasi timp la un foarte strict segment tinta de populatie.
Stilat
Stilul cel mai apreciat este cel percutant, bazat pe cuvinte scurte (ex: “best test”), pe verbe dinamice (“don't delay, act today!”), pe adjectivele concise. Calambulurile, aliteratiile, jocurile de cuvinte sunt de asemenea indicate. Americanii numesc asta “sparkling” (limba care “pisca”).
Persuasiv
Mesajul trebuie sa furnizeze de regula o surpriza. Textul previzibil induce plictiseala si, uneori, este de-a dreptul idiot. Trebuie sa descoperi neasteptatul. Oamenii se simt proprietarii imaginilor din mintea lor.

Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2023
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit